Gå til innhold

jordmødrene i kveld

Anbefalte innlegg

er det bare eg som ikke syns de fødslene som blir vist på jordmødrene er någe kjekke å se.

grue meg ikke te fødsel, men en begynner jo å tenke på at det nærmer seg for alle og en hver nå. så syns jeg at de jordmødrene som er på tv sier så mye rart og frekt til de fødene. skjønner at det er slitsom det som den fødene skal igjennom. men viss jeg får noen slike kommentarer når jeg skal føde, så bytte jeg jordmor for det kan en nemlig gjør......

de er der jo for oss, og da trenger dem ikke å komme med sleivte kommentarer..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10609125-jordm%C3%B8drene-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du reagerer på fødselene som de viser på jordmødre men de er rett og slett brutalt ærlig. For det er skikkelig vondt, ikke vits å pakke det inn. Man har så vondt at man trenger en jordmor som er litt streng. En som får deg til å ta deg sammen, for det er skikkelig vondt å man er liksom på randen til å gi opp. Mennene står bare der lik bleke stakkars....

Hadde en veldig koselig jordmor sist men under fødselen følte jeg at hun var streng å urettferdig men nå forstår jeg det.

Men selvfølgelig er det lov å bytte jordmor om man er misfornøyd.

Ønsker dere alle lykke til, å håper dere får en jordmor dere er fornøyd med for det er viktig:o)

hm...jeg har faktisk blitt ganske beroliget av dette programmet jeg...var ganske nervøs da jeg skule titte på eoisode en,men skjønte fort at nrk ikke var ute etter å skremme meg;o) det jeg derimot har skjønt er at disse programmene har en ganske smittsom effekt på meg, dvs at da det handlet om fødselsangst ble jeg fryktelig redd for å føde, dette gikk over da jeg så andre episoder..

Grunnen til at jeg er beroliget av programmet er:

- Jordmødre er proffe!!det viser programmet, disse mennskene vet godt hva de driver med, tar i mot utrolig mange babyer og mødre i ulike situasjoner..

- Å se en jordmor være "streng" gir meg tryggheten om at de ikke kommer til å la meg miste motet under fødselen, noe jeg er litt redd for(å bli for sliten, ikke orke mer osv..) og la jordmor faktisk få ansvar for at fødslen går riktig for seg..

Håper dere alle får en bra fødselsopplevelse:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...