Gå til innhold

Snoopy80GRAVID.... se her litt da=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snoopy80GRAVID..

Kanskje du kan svare meg på enda mer?=) Hehe...

Var den kuren pga røde/hvite blodlegemer? Hva vil det si sånn egentlig?

Hvor lenge gikk det fra dere fikk vite dere fortsatt måtte ha hjelp til første forsøk?

Har holdt på så lenge nå at føler liksom at ting ikke skjer fort nok, selv om de skjer så fort de kan=)

Dere var på st.olav`s....(oslo)?

Se her.. er så lite inne på både sykehus og alttingen at jeg ikke engang vet hva som er hvor.... hehe=)

Og så lurer jeg på en ting til.... leser om mikroinjeksjon (der setter de sædcellen inn ved hjelp av et lite kateter) Er det dette jeg skal tror dere? Eller MÅ egga ut?

Hvor lenge ble dere borte? Greit å spørre når dere er fra samme stedet=)

Fortsetter under...

Skrevet

var pga hvite blodlegemer,en infeksjon liggnedne.

8 måna vnetid var det på st.olav da.st.olav er i tr.heim.

egga må ut og ,befruktes i et glass med sædcellen fra mannen din.

var borte i en uke,jeg hadde for liten eggposer måtte gå på mer medesin osv ,så det er indvidulet hvor lenge man blir i tr.heim ,du får sykmelding for hele oppholdet i tr.heim,men mannnen får kun for den dagen han levere sæd!

etterpå når du kommer hjem sier dem at du skal leve som normalt gå på jobb osv.

bor du langt unna ålesund??

Skrevet

Okay, det jeg lurer litt på er hvorfor mine egg må ut? Har lest litt om direkte injeksjon av sædceller...(gjøres med kateter)

Ser det er nå 3-4 mnd ventetid på st.olavs i tr,hjem.

Men du hadde sambo sammen med deg når det påstod? hele tiden der oppe? Vil gjerne ha han ser sammen med meg=)

Vi bor en times tid unna Ålesund, er der vi/jeg går til gyn.. og der vi får alle henvisninger og hjelp fra.

Du/dere da?

Skrevet

vet ikke hvorfor dem må ut det er nno bare sånn dem gjør det:)

hadde han med hele tiden ja:)

vi holder til på åse sykehus ja:

Skrevet

Hehe... spør jo jeg=)

hehe.... lurer jo på tusen ting, gikk din mann også på antibiotika først, var det ikke slik?

Måtte han vente lenge etter avsluttet kur før han kunne levere inne ny prøve*?

Skrevet

sntibiotika først så levere en ny prøve for og se om det hadde hjelpt

Annonse

Skrevet

Jamen hvor lenge etter avsluttet antibiotikakur før han kan levere inn ny prøve?

Skrevet

en måned tror jeg ring og spør du

Skrevet

Lurer på å ringe Trondhjem å få tilsendt informasjon om det vi evt må gjøre=)

Skrevet

har ikke du fått informasjon på åse sykehus??

Skrevet

Vi har ikke vert på sykehuset enda vi, bare sambo for å levere inn prøven.

Vi skal inn til samtale nå når vi har fått svar på neste prøve som skal leveres...Håper bare det blir snart.. blir gal av å ikke få vite noenting.

Skrevet

gå inn og les på fub.no

Skrevet

Hvorfor har jeg ikke funnet dette før? Hmmmm, finner jo alltingen innpå her, bortsett fra det med prøven, men har ikke resepten kommet i morgen vil jeg ringe gyn og høre, og da kanskje jeg får summet meg nok til å spørr om litt mer enn sist gang. Da fikk jeg helt"sperre" måtte bare prøve å fordøye beskjeden som vi fikk...=)

Annonse

Skrevet

Tror de må ut slik at de skal kunne se om egget deler seg slik det skal under befruktningen. De setter inn det som ser best ut. Jeg tok ut 13 egg og av de var det 7 som ble befruktet og som delte seg og så bra ut. 6 ble lagt i fryseren og 1 ble satt tilbake:) så i mars kommer det en etterlengtet lite familiemedlem:)

Skrevet

Så koselig å høre om dere det går bra for!!!=)

Gleder meg til det er våres tur=)

Håper bare det blir snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...