Gå til innhold

I 20 årene, maibaby og fra stavanger området?:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe fort gjordt å glømme det! Men hvet jo ikke hvem du er ut i fra nicket da.

 

Jeg bor på Sunde, ca 15 min kjøring fra brustadbua det.

 

Trives du å jobbe i barnehage? stor eller liten avdeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er fort gjort det:) Hehe... Ja jeg trives godt jeg, jobber på småbarns avd. Sitter å ser på de små å tenker at snart skal jeg få en slik ein..Gleder meg sånn:) JObber det på stor eller liten avd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på stor avdeling, og trives veldig godt med det. Gleder meg til å fortelle ungene at jeg er gravid..... får liksom litt mer tilbake meldinger når de er fra 3-5 år. De er jo så ærlige, hehehe....

 

Kjekt å jobbe med barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenka meg at det er kjekt på store avd, det er så mye mer du kan gjøre med dem. Jeg er førskolelærer med fordypning i udefag, og jeg ønsker meg over på store avd etterhvert. Er litt lettere, og mer du kan gjøre med de eldre barna:) Konne godt tenkt meg på en naturgruppe/uteavd:)

 

Koss er formen din då? Min er helt fin, ingen symptomer i det hele tatt. Så jeg har ikke fortalt det på jobben enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, jeg bor da i Stavanger-området =) Nærmere bestemt Sandnes, og har termin ca 12. mai! Dette blir min første, og jeg er 26 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig kjekt på storavdeling. Jeg kom inn på førskole studie i år,men takket nei etter som vi planla en liten og har 2 fra før. Vente til de blir litt større. Men jeg kunne absolutt tenkt å videre utdannet meg ( er fagarbeider nå)

 

Eg har vært sm i ca 2 uker. Har ikke vært særlig sprek. Ikke hatt energi og gått rundt å vært små kvalm( har ikke kastet opp) og skikkelig uvvell. Svimmel var jeg også en uke i strekk,heheh....

Men nå de siste dagene må jeg si eg merke stor fremgang, det er deilig. Håper det er på bedringensvei, og bare kan nyte tiden frem over.

 

Jeg har sagt det til avdelingen min og styrer. Kommer til å røpe det til resten når jeg kommer tilbake. For det er så mange som " hvet " det tror de. Så greit å slippe alle blikk og indirekte spørsmål.Jeg er den 6. på jobben som er gravid..... så det er mange på en plass.....

 

Du er jo heldig som er i så god form:-) Er det første mann? Har du begynt å få mage? Eg har termin ca 20 mai og er ca 9 uker, da vil det si at du er ca 11? eller?Har begynt å få mage tror eg eg kan si....

 

Har du følelse for hvilke kjønn det blir? Eg har 2 gutter , og har tenkt denne gang blir det jente,men så her en dag, tenkte jeg det blir gutt, og er ganske sikker nå. Blir spennende å se..... Har ikke lyst å vite det på forhånd., har vist det med de 2 andre,men denne gang vil eg ikke.

 

Ska på tidlig ul snart, tenk om de sier det er 2 der, det har eg tenkt på nå den siste tiden,hehehehe. Fra 4 til å bli 6, hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...