Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Del Skrevet 10. oktober 2007 Håper noen av dere kan svare meg.. Jeg er gravid - 15 uker , og jeg har kjent litt underlig følelse i skjeden. Da jeg var på do i sted kunne jeg kjenne litt av livmortappen omtrent helt i kant med skjedeåpningen. Noen som har opplevd dette ? Vet at jeg har bakovervendt livmor, og det jeg kunne kjenne selv , er ikke selveste åpningen på livmorhalsen nedover, men en del av den altså. Har 2 barn fra før , men har ikke opplevd dette som jeg vet om hvertfall. Håper noen kan gi meg tilbakemeldinger . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10607834-nedsunken-livmorhals/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har det. Fikk symptomer ca uke 10, hadde smerter i magen og skjeden, og hadde hatt et par blødninger. Kunne kjenne livmormunnen helt fremme i skjeden. Ringte legevakt neste kveld og ble sendt på UL neste morgen. Fikk da sykemelding 1 uke, og etter å ha vært til fastlege uken etter fikk jeg videre sykemelding og beskjed om å ta det med ro. Skal kanskje begynne 50% på jobb igjen nå med tilrettelegging. (har en ganske tung jobb) Som jordmor sa så gjør de ikke noe med det i svangerskap. Men råder å ta det rolig, hvile og IKKE bære tungt, anstrenge seg osv. Dette er mitt 2. barn, hadde ikke noe slikt i første svangerskap. Ikke er jeg gammel heller (de sa at ofte eldre damer får nedsunken livmor). Har ikke så sterke smerter lenger som jeg hadde, jm sa at det kunne avta etter hvert som livmora kom lenger opp i bekkenet. Nå er jeg i uke 14. og synes det har blitt litt bedre egentlig. Noen sier det går litt opp og ned med den livmora, at noen ganger er det normalt å kjenne den så langt nede.. Men ikke vet jeg.. Håper alt går fint med deg og den lille fremover Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10607834-nedsunken-livmorhals/#findComment-10641658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå