Gå til innhold

Sette inn ett eller to egg?? Hva gjør dere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Frøya:-)

Nå er det kanskje anerledes med ED, men ved ordinære forsøk er det vanlig å bare sette inn ett egg første gangen - men AVA har kanskje sagt noe annet?

Jeg ville gått for to!

Klem

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg hadde gått fort 2, det gjorde vi begge gangene. 2 flott egg på begge forsøkene og nå gjenstår det og se om vi lyktes denne gangen da :-)

Personlig så tenker jeg at det er dobbelt så stor sjanse for å bli gravid da, men det er kanskje helt feil??!!

Lykke til uansett hva dere ender på!

Tusen takk for svar alle sammen:o))))

Om vi får muligheten til og sette inn to egg, så gjør vi vel kanskje det:o) Er redd det ene ikke fester seg, da, og drar med seg det andre ut, men det er jo uansett større sjanse for og bli gravid med og sette inn to...Valgets kvaler:o)

Ifølge legen vår ved klinikken er sjansen 30% for og lykkes med og sette inn ett, og 40% sjanse for og lykkes med to.

Annonse

Jeg hadde tatt to :o)

Større sjanse for å bli gravid, men også mulighet for å miste begge. På alle forsøkene på Riksen fikk vi satt inn to, men uten resultat. På Nordica fikk vi tre, testet positiv, men opplevde en MA i uke 8. Dessverre klarte ingen av eggene å klore seg fast. Vi vil også ha tre på neste forsøk :o)

Lykke til med valget! Det er greit å ha det gjennomtenkt og ferdigdiskutert.

Hei.

Jeg satte inn ett egg og er gravid i 9 uke. Dette var mitt første forsøk.

Jeg gjorde det ved St.Olavs hospital. Der vil de helst ikke sette inn fler egg på mødre under 35 år.Dette på pga av så mye tvillingfødsler.Det er jo et risikosvangerskap og mulighetene for at det går galt er jo større.

De sier at muligheten for å bli gravid med ett egg er like stor.

Jeg lyktes ihvertfall.Jeg krysser fingrene for at du lykkes.Du går en nervepirrende tid i møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...