Gå til innhold

Kan noen svare?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå mistet for fjerde gang. De to første gangen va ma i uke 11 og uke8. Den tredje gangen sa i uke 5.

Denne gangene begynte eg og å blø i uke 5.... Begynte å blø for 1 uke siden - men det har bare økt på... I dag kom det veldig mye blod og klumber! Har og mye vondt i magen.

Er det normalt at eg ska blø så mye???? Bør det ikke snart slutte?

Har ikke blødd så mye før...

Håper noen kan svare.

Fortsetter under...

Så trist at du ikke får beholde spirene dine. Jeg har aldri hatt sa før, så jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig å blø. Men, siden du også har mye vondt, og har blødd i en uke, synes jeg du skal ta kontakt med legen din. Det kan hende du må ha en utskrapning. Vet at noen også har fått tabletter for at det ikke skal oppstå infeksjon i livmoren.

Dessuten burde du kanskje få en utredning siden du nå har mistet 4 ganger. Håper du får hjelp, og at spiren vil sitte neste gang. Lykke til!

Takk for svar.

Va hos legen i dag. Blødningene har heldigvis begynt å avta - å nå har eg ingen smerter mer. Så legen kunne bekrefte i dag - at alt va nesten komt ut! Så eg slapp heldigvis utskrapning denne gangen!!

Ja eg holde på me utredning... Ska til spesialist på tirsdag... Så det skal bli godt!

Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...