Gå til innhold

Ingen symptomer. Men det trenger vel ikke å være noe galt likevel?


Gulljenta mi:)

Anbefalte innlegg

Ingen symptomer, kanskje noe ømme pupper. Har hatt en MA tidligere uten noe symptomer, så selvfølgelig er tanken der om det skulle skje igjen.

 

Er det flere her uten så mye symptomer, og evt.om dere vet om noen det går greit med selv uten symptomer? Har planlagt å få en ultralyd selv om det er dyrt, men det er en stund til ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på første svangerskapskontroll i går der legen kunne fortelle at lite eller ingen symptomer ikke betydde at noe var gale.. og at istedet for å bekymre seg skulle en heller se på det som noe positivt:) symptomer er individuelt!

 

tror vi skal være glad for at vi ikke behøver å bl.a henge over toalettskålen hele dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har heller ingen symptomer..kjenner ikke noe spes i puppene heller..så forstår deg godt..har mistet 3 ganger før så jo eg kunne tenkt meg og ligget i do skålen..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) skal til ultralyd i slutten av mnd. Det koster 800 kr, men jeg vil heller betale det for å se at alt er ok.

 

Har aldri hatt mensensmerter heller, så kanskje det er bare sånn. Min mor hadde mye mensensmerter og kastet opp i hvert svangerskap. Jeg er vel bare heldig, tenker jeg:) Jeg får bare tenke positivt, og vente på den ultralyd-timen....

 

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap hadde jeg litt ømme puppersom vokste og ingen symptomer annet enn at det kom en klump meg mage i uke 18.

Det var veldig deilig og gikk veldig fint. Det ligger en forkjøla barnehagegutt i senga si og snorker som bevis på det.

 

Du må bare anta at du er heldig og slappe av:) Det går så fint denne gangen, atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...