Gå til innhold

noen med morkaken helt i kanten der nede og barnet i tverrleie??

babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

er i 35 uke, skal til Riksen om en uke for endelig avgjørelse på evt. ks,snuing av barnet og hvordan de vil forløse barnet.

Hatt en del blødninger i hele svangerskapet, men barnet har det helt fint.

Også vært innlagt noen dager på sykehus til obs.

Hørt at blir det ks, så må de skjære seg igjennom morkaken for å forløse barnet.......foranliggende morkake med dypt sete.

Hjelp....

Noen med erfaring???????????

Fortsetter under...

Jeg har morkaken helt i kanten av livmorhalen, men den dekker altså ikke over. Barnet ligger i tverrleie, uke 36, noe den har gjort siden uke 27 ihvertfall.

Ble endelig bestemt KS for min del, har ikke hatt blødninger. Men jeg har i tillegg en stor muskelknute som sitter innenfor bekkenet ved livmorhalsen, som forverrer situasjonen ytterligere.

Som sagt; Innvilget KS 2 uker før termin av frykt for at noe skulle kunne komme igang før..

Jeg har fått beskjed om at pga. blødningsfaren vil de foreta et midtlinjesnitt istedenfor de moderne keisersnittene hvor de kutter horisontalt..

hvorfor midtlinjesnitt????

pga den muskelknuten eller...............fordi morkaken ligger mot magen din...........

Ikke hørt om det for min del, men kanskje det blir det på meg og da.....hjelp, synes det hørtes mere skummelt ut jeg, men det er det sikkert ikke.Er det fra navlen og ned???

Skal du på Riksen......Det skal jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...