Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ble ganske overraska over at det er så mange som ikke fullammer til barnet er 6 mnd. Har følelsen av at det bare er meg som sliter med å få det til (gir allerede litt tillegg på kvelden og har gjort det fra han var 3 mnd, og har lyst til å begynne med grøt nå fra 4,5 mnd). Opplever at helsestasjonen ikke ønsker å gi noen annen veiledning enn at jeg bør fullamme. Men hvis bare 7 prosent fullammer, må det være mange som bare gir andre ting uten å si det til helsestasjonen? Eller er det helestasjonene som ikke følger med og gir råd ut fra det folk faktisk gjør? Tallene jeg viser til er hentet nederst i denne artikkelen http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article518539.ece
Lystpåentiljeg Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Tja, synes det hørtes lite ut egentlig, men så ser en jo i diverse innlegg feks her i forumet, at mange introduserer grøt på kvelden fra 4mnd. Jeg vil si jeg fullammet til 6mnd. Gav riktignok en skje grønnsaksmos nå og da, for at han skulle få smake bare, men det var ikke i nærhten av å bli et måltid. Kun 1-2ts et par tre ganger i uka fra 5mnd. Han klarte å sitte i høystolen på den tiden, og da var det "kjedelig" å se på at vi spiste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå