Gå til innhold

Flere som har vært på UL Uke 7????????????


nr2 i mai!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke, men jeg ville stolt på legen. han bruker en sånn måle-ding-kart som han regner ut hvor langt du er på vei. jeg trodde jeg skulle vært 7 uker på vei men ble satt tilbake til 5+5. ( er 7+5 nå da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på ultralyd i uke 7. Da var det en liten peanøtt inni der som var 12 mm lang. Og vi så et bankende hjerte. Så legen din har nok rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg va på ul i uke 7, bønna mi va da 4mm, så da stilte legen meg tillbake en uke, sa jeg va 6uker... men de vokser så forskjellig, så ikke sikkert du er en uke mindre... keg vet nøyaktig når jeg hadde mensen, og når e hadde el, så jeg mener jeg ikke kan ta feil...

tror de vokser veldig individuelt de første ukene...

jeg så ihvertfall hjerte slo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dag, skulle være 7 uker, men fosteret er bare 4 mm, dermed er jeg satt tilbake eller det er dødt, såg dere som var så tidlig som i uke 5 hjertefrekvens?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag, uke 7 + 1 trodde jeg.

Nurket var 7,77 mm og måling førte meg noen dager bakover til 6+4.

Hjerte slo og det var helt fantastisk å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul i dag... nurket mit var11,3mm.. er 7+3uker på vei... det er på tidlig ul de ser unnfangesdagen, ikke på ul i uke 18.... så det stemmer nok om dere ble satt litt tilbake eller fram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL forrige uke. Ut i fra første dag i siste mens var jeg da 7 uker på vei. Reka var 0,33 ¨å jeg var bare 6 uker på vei. Satt tilbake ei uke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fleste blir henvist fra lege pga tidlige komplikasjoner, som blødning eller smerter, for å få fastsatt termin eller pga MA/SA i andre svangerskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...