Gå til innhold

hvor er det mest komiske stedet du har spydd på :-)

Anbefalte innlegg

kvalmen og spyinga er jo noe ordentlig dritt, så igår kveld måtte jeg bare le etter nok et "morsomt" spy sted og begynte å tenke på hvor jeg egentlig har spydd som er utenom hjemmets fire vegger. Har du noen morsomme steder så fortell, så kanskje vi kan bruke denne kjipe tingen til noe morsomt også :-)

- mellom brødhyllene på Smart klubb

-i utvendig trapp midt i Eifeltårnet(håper det ikke var noen på bakken som ble truffet)

- i bil mens jeg kjørte + i bil som passasjer(det siste er å foretrekke he he)

- mens jeg snakket med min mamma på telefon

he he morsomt å tenke på i ettertid selv om der og da var det pyton. Spesielt når vilt fremmede bare ser på deg og tenker at jegsikkert var fyllesyk eller noe sånt.

Fortsetter under...

føler meg litt heldig der.. har stortsett bare spydd hjemme, men fikk en rar greie med det at jeg ikke ville spy i do.. så jeg måtte liksom ut på trappa for å sy..

idag så skulle jeg levere katta til mamma hos vetrinæren.. og jada.. jeg måtte segg ut å spy.. fant en traktor å gjemte meg bak den slik at jeg kunne spy der..

hehe

• 4 uker senere...

- Bak en kokosnøtt midt i en gågate full av folk på sydligere breddegrader.. Huff, så folk glante!! Dagen etter rakk jeg i alle fall frem til en søppelkasse..

- Ute i havet mens jeg snorkla.. Fysj, ser ennå for meg spyet som flyter avgårde!!! Fiskene blei sikkert glad for litt mat.. Æsj!!

* Hos dyrlegen med syk katt

*rett ovenfor huset til svigersene den dagen vi skulle fortelle nyheten til dem

* bussholdeplassen ved nærbutikken her...

* måtte hoppe av bussen å spy utenfor en videregående skole, mens alle elevene var på vei dit og...

Annonse

Jeg måtte stoppe taxien så jeg kunne gå ut og spy.

Uheldigvis stoppa vi rett utenfor et begravelsens byrå der de var i ferd med å plassere en kiste i en båre bil.

Begravelses folka så rart på meg å jeg forta meg å gjøre meg ferdig.

Også holdt jeg på å spy ned katta forgie uke.

Hadde akkurat sluppet han inn og han kom løpende mot meg hoppende glad da jeg ikke lengre klarte og holde igjen.

Pus bråsnudde og løp.

Komisk syn vil jeg tro, i hvertfall når jeg gjenn spiller episoden i hodet mitt.

Jeg har også spydd på steder der det ikke var praktisk.

- pendlerbussen til oslo om morgenen, bommet også på spyposen min en gang. Det var en fin dag på skolen.

-sikkert 10 ganger nåe jeg har kjørt selv og 20 når jeg sitti på med andre

-parkeringsplass utenfor legen og rema 1000

-i hekken hos naboen til et vennepar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...