Gå til innhold

Så lenge til, så vondt akkurat nå!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei, vet ikke helt hva slgs innlegg dette blir, men har ligget på sofa eller i seng de siste ukene pga sv.kvalme. Trenger å få ut litt frustrasjon. Er så utrolig lei av å være kvalm og kaste påå hver eneste dag. Er kvalm hver eneste time jeg er våken og det eneste som hjelper er å sove og fullstendig ro rundt meg. Har en datter på 14 mnd og en mann jeg ønsker og bruke tid på men noen dager har jeg rett og slett ikke overskudd, det lille jeg har bruker jeg på datteren min. Hun stakar, forstår jo ikke hvorfor mamma bare ligger på sofaen.

 

Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg utsetter meg for dette, selv om jeg vet svaret. Jeg får sikkert verden skjønneste lille skapning om noen mnd, men det er så lenge til.......

 

I det forige sv.skap var jeg kvalm og kastet opp i nesten 6 mnd, bare tenken på å holde på like lenge denne gangen gjør meg "deppa".

 

Nå ser jeg hva slgs innlegg dette blir, et klage og styte innlegg, men dere som vet hva jeg gå igjennom kan kanskje sende meg noen oppmuntrende ord og fortelle hvordan dere fikk dagene til å gå.

 

Å ja en ting til, synes jeg spiser hele tiden for å unngå den værste kvalmen, spiser og sover.... ingen god kombinasjon for vekten nei (hehe) Men hva skal jeg gjøre, vet jeg må legge ned et godt stykke arbeid når dette sv.skapet er over.

 

Bare spør meg om TV serier eller bra nettside, jeg er eksperten, gjør ikke annet om dagen.

 

Så helt til slutt, veldig deilig å få "lira" litt ut av meg, takk til dere som gidder og lese og svare på dette. Uansett er vi heldige, mange får ikke oppleve det vi gjør. Det er et under, men når det stormer som værst og ventetiden virker uendelig har en behov for en utblåsning.

 

Hilsen en som venter nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få det ut. Det hjelper i hvertfall for en liten stund.Ligger stort sett på soafen jeg og, men kaster ikke opp. Er ikke laget for det jeg, får det rett og slett ikke til.

Men jeg er enig med deg, selv om dette er første min, det kommer til å være verd det. Det er jeg helt overbevist om!!

Lykke til videre. Stå på. Dette klarer du.

 

Gi både jenten og din kjære en ekstra klem når de kommer hjem idag. De fortjener det likemye som deg!

 

God bedring

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg!! Jeg venter også nr 2, og er veldig trøtt og kvalm. Har dårlig samvittighet ovenfor sønnen og mannen min. Skulle ønske jeg hadde mer overskudd til dem. Regner med at det blir bedre etterhvert da... Sist gang gav kvalmen seg i uke 14-15, så jeg håper at det ikke varer lenger enn det i alle fall.

 

Er nå 7+5. Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet akkurat hvordan du har det. Jeg har en gutt på 9mnd og jeg har ikke energi til verken han eller samboern. Jeg får dårlig samvittighet fordi samboer gjør alt om dagen og jeg klarer så vidt å holde ut dagene på jobb så når jeg kommer hjem er jeg bare trøtt og lei og spyr.

var akkurat likedan sist også så noen av oss får dessverre disse j... månedene med kvalme og spying. i går ble jeg med ut på handletur etter sterkt ønske fra samboern og det endte med at jeg stod og spydde mellom brødhyllene på butikken i en smågodtpose som jeg heldigvis hadde liggende i vesken i slike nødstilfeller. he he måtte le av det når vi kom hjem igjen da. og imorges var det pån igjen med spying og ikveld er det sikkert det samme igjen. jaja vi er noen tapre krigere :-) vet ikke hva jeg skal muntre deg opp med jeg for når det står på som verst så synes iallefall ikke jeg at det er noe som hjelper. da vil jeg bare sove i hundre år og våkne sånn ca ved termin he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk jenter mye støttende gode ord der.... det med dårlig samvittighet sliter jeg veldig med.

 

til dere som venter første det er verdt det!!!!

 

til dere har vært igjennom dette før, med kvalme og det hele, står respekt av dere.....

 

Jeg er er forresten ca 12 uker på vei og min kvalme kav seg ikke før jeg var rundt 6 mnd sist.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...