Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 I dag er jeg hjemme fra jobb, med dårlig samvittighet.... Hele forrige uke jobbet jeg bare 3-4 timer hver dag i stedet for fullt. Har slitt mye med migrene som bivirkning, og har ikke klart å sitte forann PC`en hele dagen. Jeg hadde uttak på fredag og satt inn på mandag, var på jobb i går, men det var veeeldig tungt siden jeg er overstimulert og har mye vondt i magen og sover dårlig. I dag bestemte jeg meg bare for å være hjemme, men har så samvittighet. Jeg har kontorjobb, så det er ikke så mye tyngre fysisk enn å være hjemme, men klarer bare ikke gjennomføre full jobbing under forsøk... Mange på jobb vet om det, sjefene er informert, alle sier det er greit og at jeg må tenke på meg selv, men jeg føler allikevel det er litt sure miner...Selv om jeg vet jeg må tenke på meg selv, klarer jeg ikke la vær å føle meg som en slapp pingle som skulker...:-( . Noen andre som kjenner det på samme måte?
♣ Christiane ♣ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hei Forstår godt hva du mener. Under mitt første forsøk i mai så ble jeg sykemeldt i 8 dager pga overstimulering. Prøvde å si at jeg hadde kontorjobb og kunne sitte nesten stille osv, men ble nektet å jobbe av klinikken. Følte meg som den pingla, og fikk mitt livs første sykemelding. Jeg er den som sitter på jobb samme pokker om jeg har migrene( og det skjer realtivt ofte) ,feber osv. Er så og si aldri borte. Men, vet du hva Alle på jobben vet hva jeg driver med, faktisk to til i samme bås også og alle unner oss å få det til, så det gikk kjempefint. Ingen sure miner, men selvfølgelig et tonn med dårlig samvittighet hos meg. Skjer det flere ganger kommer jeg ikke til å tenke mere på det, har bestemt meg for at det er min tur nå og gjør det jeg trenger å gjøre for å få det til. Vær litt ego, tenk på deg selv. Det fortjener du helt sikkert.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Skjønner godt at du får dårlig samvittiget, men du må tenke på deg selv! Jeg vet at dersom du går på jobben i trass og forsøket ikke går bra kommer du til å angre i etterkant! Enn hvis osv..... Jeg har en jobb hvor det er tunge løft og stress og har blitt sykmeldt under rugerperiodene. Vet at det er alt for lite folk på jobben, men jeg driter i det. Dette er såpass viktig for meg at jeg gidder ikke sitte med dårlig samvittighet for det. Lettere sagt enn gjort, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå