Gå til innhold

Sjokkert

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er du inne på disse sidene for å lage kvalme???

Det er fullt lov til å ønske seg enten gutt eller jente!

Har av begge kjønn selv og ønsker virkelig at ALLE skal få kunne kjenne den følelsen det er å føle seg SÅÅ prioritert som da jeg fikk mitt 2 barn som da var gutt,

hadde da ei nydelig datter fra før!

Det er en helt vidunderlig følelse å få av begge kjønn! :-)

Hilsen en lykkelig mamma til både jente og gutt! :-)

hærregud.. utrolig teit av deg å komme med dette uten å ha peiling på hva folk mener med dette!! Er jo mange som kanskje ønsker seg en gutt eller ei jente, men det betyr jo ikke at man hater eller misliker den ungen om man får det motsatte skjønn av det man ønsket seg.. selv har vi en gutt, håper på jente JA, MEN vi kommer til å bli like glad om vi får en gutt.. vill bare ha følelsen på å kunne oppdra begge kjønn!

den prosenten som er så syk i hodet at de vil ta abort hvis det er "feil"kjønn er mikroskopisk tror jeg.nå må dere slutte å være så korekte liksom.så godt som alle ønsker seg noe mer eller mindre.det er abselutt ikke noe galt i det.

sier det rett ut at jeg ALDRI har ønsket meg jente,og ville egentlig ikke ha flere en 2 barn for jeg trodde ikke jeg skulle være så heldig å få en gutt 3 ganger på rad,men jeg vurderte da ikke abort forde!!

den 3 gutten kommer likevel om en 4 ukers tid og erjeg glad????jaaa!!!!men det hadde nok fått det like bra hos oss forde om det var en jente.

Annonse

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...