niffe Skrevet 10. oktober 2007 #1 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, vi vurderer å kjøpe bugaboo vogn, men er fortsatt litt usikre. Synes den absolutt har mange kvaliteter som passer våre behov (bor i byen, 3.etg uten heis). Er det noen som har noe erfaring med den? Jeg vet at man kan få bestilt store hjul til forhjulene og det er et absolutt must på vinterføre. Passer den å bruke på grusstier etc? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10605533-bugaboo-camelon-vogn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmmmamman Skrevet 10. oktober 2007 #2 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg har brukt min i en mnd nå. Det er andre vognen min, brukte Mutsy Urban Rider til proppen var 5,5mnd, kan prøve å fortelle litt hva jeg synes:) Da jeg først så Bugabooen i en butikk i sommer tenkte jeg "aldri i verden"!! Syns den var så lav at man nesten sleper den etter seg.. Men, så har den liksom modnet litt i hodet mitt, og med en laaang unge med dertil behov for romslig bag, og bekkenløsning med behov for lett vogn er den helt perfekt til mitt behov! Den veier 9kg, kan lett løfte den med en hånd. Veldig praktisk. Vi bor ikke i 3.etasje slik som dere, så til det behovet kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Men, bor skikkelig på landet, triller på grus og skogsveier hver dag. (Dette var jeg på forhånd skeptisk til med de små hjulene..) Det går som en drøm! Fjæringen i de forrerste hjulene er helt rå. Var en langhelg i Oslo for etpar uker siden, og møtte oftere hindringer på fortauene der enn på grusveien her. Måtte passe på mye mer. Når det gjelder vinterhjulene har vi ikke bestilt dem ennå. Må si jeg er litt i tvil, har lest både for og imot. Noen sier de kjøper dem, bruker dem en gang og aldri mer. Så jeg vet ikke jeg. Det er jo vendbart styre, så en kan trille med de store hjulene fremst hvis en vil. I og med at jeg ble så positivt overrasket over de små hjulene på grusveiene her tror jeg jeg kommer til å vente med vinterhjulene. Er jo ikke mange dagene med ekstrem-slaps, og tror jeg kommer til å klare meg. Men, det avhenger sikkert litt av hvor man bor. Etpar andre ting jeg liker med den er at en monterer bag og sittedel på samme ramme, så man slipper lagringsplass til den av delene som ikke er i bruk -når den taes av blir det bare et flatt tøystykke. Praktisk når man har liten plass:) Også elsker jeg teleskophåndtak! Og dette blir veldig høyt, noe som er et must her med lang pappa som liker å trille. Oppbevaringskurven under er også stor og kan snøres igjen. Minuset der er at den ikke er så lett å komme nedi når man bruger bagen. Blir bedre når man setter på sportsdelen. Du kan sjekke barnevognforumet på nybaktmamma.com, der står det som er verdt å vite om bugaboo:) Du får ha lykke til med valget! Og, som jeg skrev til en annen her, skulle du angre er det kjempegod bruktpris på disse vognene sammenlignet med andre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10605533-bugaboo-camelon-vogn/#findComment-10606360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå