Gå til innhold

Hva synes dere om Åsmund ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva assosierer dere med Åsmund ? Noe mykt liksom ? Feminint ? Eller tøft og *hardt* ? Storebrødrene heter Yngvar og Tormod. Syns Åsmund liksom er i *samme stilen*. Vil gjerne høre mange meninger !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åsmund er kjempeflott og helt i stil med de fine navnene til brødrene!

Ser for meg en "skikkelig" gutt, hvis du skjønner?

Jeg liker også Åmund og Amund.

Skrevet

Åsmund er fint - ser for meg en staut kar. Passer også fint til storebrødrenes navn.

Skrevet

Et grusomt stygt navn, men passer fint til storebrødrene sine navn ja. Like fæle alle tre. Godt vi har forskjellig smak ja!!!

Skrevet

Åsmund er fint, og passer fint til Tormod og Yngvar. Hva med Ånund?

Skrevet

Joda - Ånund er fint det...men føler det liksom blir som om jeg kalte Yngvar for Orvar (som jeg den gang hadde lyst til) om du skjønner.... Kjenner ikke eller har aldri hørt om noen Ånund....litt for uvanlig om du skjønner...Men - alle forslag mottas med stor takk :-)

Skrevet

Liker ikke Åsmund så godt, et eller annent med klangen/uttalen jeg ikke liker. Men jeg synes at Amund, som er nevnt over her er veldig pent. Ellers så liker jeg Aslak, synes det passer bra med de to andre navnene:)

Skrevet

Hei!

Synes Åsmund er et fint navn, men har alltid likt Amund bedre :o)

Skrevet

Det første som slår meg er at det er et koselig navn, det er vel det som er min assosiasjon. Verken feminint eller hardt.

Skrevet

Ja, er spent nå dere :

Ånund, Åmund, Amund eller Åsmund ???

Eller - hva med Asgeir ? (ikke tenk barne-tv nå da, det vil jo ikke de om 10 år :-)

:-)

Skrevet

Åsmund er et helt fint navn som passer bra med Yngvar og Tormod.

Skrevet

Fine navn! Vil også nevne Asbjørn, hvis det er aktuelt å vurdere.

Skrevet

Åsmund forbinder jeg med "personer" som går igjen. Typisk navn en hører i programmet åndenes makt. Det er iallfall det jeg assossierer det navnet med.

Skrevet

Åsmund er et kjempekoselig navn og jeg suns det passer veldig godt til Yngvar og Tormod.

Kjenner en veldig morsom, original og snill mann med det navnet, så bare gode assosiasjoner.

Skrevet

Og nå leste jeg hele tråden...

Amund er også veldig fint, men jeg syns Åsmund er litt mer originalt på en liten gutt nå (uten å være sært). Så ville fortsatt valgt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...