Mammapudding Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er det noe jeg kan gjøre for å "bremse" melka litt? Babyen får ikke tid til å svelge unna og hoster og hiver etter pusten, og når hun slipper puppen så står jo melkestrålen 10 cm ut fra puppen, og selv om jeg sitter klar med en klut så rekker jeg ikke å "fange opp" strålen før både jeg og baby er søkkvåte:( Holder kluten hardt mot strålen, men den stopper ikke noe raskere enn om jeg bare lar det renne..Det skjer heldigvis ikke hver gang jeg ammer, men flere ganger om dagen..Er jo litt pinlig å være på besøk hos noen og plutselig sprute melk på de:) Noe jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 hørtes kjent ut. og jeg lurer veldig på det samme.. sønnen min er 4 mnd nå og det er sånn fortsatt. fryktelig slitsomt..
Expat Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Melka bremser om du presser innsiden av håndleddet mot den andre brystvorten.
Expat Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Fjummsi har 2meters "utrygg sone" sier hun. Så det er noen som bare må be folk sitte litt lenger vekke, haha...
Mammapudding Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Takk for svar, skal prøve det:) Hehe, ja man får bare advare folk om en mulig melkedusj;-)
trollet66 Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har alltid ¨filler¨ (flanell bleier) på meg når jeg ammer, slenger den elegant over skulderen og da spruter melka rett inn i den stedenfor ¨vegg-i-mellom¨
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå