Gå til innhold

Lucy! Er du her inne?


Nivea30

Anbefalte innlegg

Hei hei, tenkte jeg skulle stikke innom å sjekke om det var noe nytt her. Har holdt meg unna disse sidene nå en stund, tiden går liksom så sakte når jeg er her inne og leser hver dag.

Hvordan går det med deg? Merket noe forandring på formen?

Jeg er fremdeles veldig trøtt, men ellers er det helt greit her i gården. Uggenheten har gitt seg også, får håpe det er et bra tegn:)

Bare en uke til jeg skal til legen nå, får håpe han klarer å finne hjertelyden. Er så spent på det, så dagene frem til da kommer til å gå så saaaaakte... Hehe:)

Ellers noe nytt? Håper alt går fint med deg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei fixen - er her litt fra og til jeg også - må holde meg unna angstbomber av typen "mistet igjen" osv... tiden går forferdelig sent!!!!! jeg psyker meg opp til mulig ul om en uke, da er jeg 6,5 på vei og det burde være mulig å se hjertelyd - altså mitt store traume. når var det du så det? åh heldiggris som er over den verste kneika!!!!!!! ikke noe særlig symptom enda, litt mensmurringer de siste dagene, roper på kvalmen!! masse klemmer herfra - vips så er vi på 2.tri!!! du en hel mnd før meg - det nærmer seg jo veldig for deg, da!! følger spent med - masse lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du kanskje skal på ultralyd, lucy! Håper du klarer å samle mot til å gå så du kan få litt ro i sjelen. Jeg var til første ul da jeg var 6+2, da så jeg klart og tydelig hjertet. Så det burde være gode sjanser for deg når du er 6,5 på vei, ja. Det samme skjer ikke med deg to ganger, så jeg gleder meg til du har vært og fått sett hjertet på bebisen din!:)

Jeg var heller ikke kvalm når jeg var så langt som deg, bare mensmurringer her og. Men den kom så smått i 6-7 uke, men aldri sånn at det ikke var til å holde ut.

Kjenner til de angstbombene her inne, ja. Bare det at jeg klarer ikke la være å gå inn på de, føler jeg blir sugd mot de innleggene når jeg ser de...hehe! Er helt håpløs. Skulle nesten hatt barnesikring på data'n så jeg ikke kom meg inn her:p

Du må gi en lyd om du finner ut at du skal ta den ul, så skal jeg heie på deg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...