Gå til innhold

Jippi! Termin idag, men ingen tegn på noe baby..

Anbefalte innlegg

Rart å kunne svare; "idag", når folk spør når jeg venter babyen...

Har ventet lenge på denne datoen, så er den plutselig her! Så om det føles at tia snegler seg av gårde av og til, er det rart når datoen plutselig er der. Håper på baby iløpet av denne uka siden den er stor.. Må jo bli trangt... ;)

Lykke til alle sammen :)

Fortsetter under...

jeg har også termin i dag.. har veldig vondt nederst i magen i dag. skikkeligmesenmurringer.. føler meg sliten og slapp.. uff håper noe skjer i natt.. var hos jordmor og ungen har lagtt seg godt ned i bekkenet og fast. så hun sa det er like før hun kommer.. gruer meg litt selvom jeg skal ha pudendal blokkade som smertestillende.. og lystgass.. står over den i ryggen denne gangen.. utsetter bare fødselen hos meg i hvertfall.. men uansett lykke til med fødsel og alt annet...

klemmer fra

Håper vi ikke går så lenge over da damer;) Men tiden får vise. Blir litt lei av at andre er mer ivrig enn meg.. Kan jo ikke gjøre noe annet enn å leve så godt som normalt som(vi klarer)- til det skjer noe... Å så har vi plutselig en skjønn baby i armene. Gleder meg :)

Lykke til alle sammen.

Tvi,tvi til deg babyboom25 håper du ikke våkner i senga di i morgen. ;)Her er det fortsatt ikke tegn til noe, hodet er ikke festet ,regner med det skjer nå fødselen starter ;) Så jeg går ikke å venter på at det skal skje... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...