Gå til innhold

Noen med SA-erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blødde noe på lørdag, og har siden har knall-brun utflod 1 gang daglig(eller hva man kan kalle det.). tydelig gammel blod. Hadde litt rød utflod når jeg tørket meg på mandag. Idag er det onsdag. Er det fortsatt fare for SA? Hvor lang tid gikk det før dere begynte å blø til å få kraftig blødning og smerter? Har ikke hatt det enda, men går liksom og venter på mer blødning og smerter... Skal til legen imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde SA begynte det med litt brunlig så vidt, og så var det bare rødt, friskt blod som økte gradvis i mengde.. så det høres jo bra ut for deg da, at det har gått over til brunt.. Jeg hadde forresten ikke så mye vondt, mistet i uke 5, så det var bare litt vondere enn en vanlig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg hadde en sa (i uke 6) så hadde jeg lyserosa utflod en hel uke før jge begynte å blø kraftigere, var bare litt kraftigere enn en vanlig mens, jeg hadde ingen smerter, det bare blødde i et par dager, det var heller ingen klumper i blodet.

 

men dem sier at hvis det er friskt rødt blod, det er da det kan gå dårlig, men det kan gå bra og...vet ikke om dette hjalp deg så mye,men alle har forskjellige sa.

 

du må ha lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å blø litt forsiktig, som ved vanlig mens da jeg mistet. Da det tok seg opp dagen etter ringte jeg legen. Han foretok en UL, og oppdaget bare en tom fostersekk. Jeg var i uke 6/7, forresten. Senere har jeg funnet ut at det antakligvis var en BO (Blighted Ovum- embryoet utvikler seg ikke videre). Jeg blødde i 6 dager, og det var uten klumper og mye smerter.

Jeg er enig i at det virker lovende at du ikke bare blør mer og mer, men son noen sa ovenfor så kan forløpet variere mye fra person til person. Søsteren min hadde forresten normal mens de tre første månedene av sitt svangerskap, så mye rart kan skje.

Kanksje du burde frykte det verste men håpe det beste? Det er fint om du forteller oss hvordan det går hos legen.

Jeg krysser fingrene for deg! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...