Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 eller hos en annen type terapaut?? må man gå gjennom lege for å få time?? =/
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Du kan bestille uten om lege men da koster det mere. Har du vært hos leg efår du rekvitasjon og har mulighet å komme inn fortere. Hva det koster veit jeg ikke men lurer på om det rundt 500 for en halv time.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Du kan gå gjennom fastlege og få henvisning til f. eks. voksenpsykiatrisk poliklinikk (VPP). Det koster rundt 260 kr i egenandel å gå dit. Du får frikort når du har betalt 1600 kr i egenandel. Da går du gratis ut året. Du kan også bruke dette frikortet hos vanlig lege (det dekker lege og psykolog).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg måtte ha henvisning fra lege betalte 490 kr for en time. Måtte oppnå den grensen som er normalt hos lege o.l før jeg fikk gratis timer resten av året - husker ikke hva den ligger på. Men man når det fort med disse prisene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå