Gå til innhold

Roter med amminga

Anbefalte innlegg

Skrevet

På an igjen?

Ja, nå har knøtte begynt å rote med puppen, når jeg legger han til så bøyer han hodet ned i stedet for opp og 'stanger' mot brystet. Når han får fatt i brystet så åpner han munnen bare bittelitt og suger brystknoppen inn som om han sugde spagetti.... (beste sammenligningen jeg kunne finne). I tillegg ligger han ikke lenge med brystet og suger det dermed ikke tomt.

Hva nå da? (uff er oppgitt nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilleggsopplysning: uansett om jeg lirker han av brystet og forsøker å legge han til på ny så starter hele prosedyren på nytt og det samme gjentar seg igjen.

Skrevet

Har du prøvet en annen ammestilling?? Jeg set litt med det samme selv med tulla på 11 uker. Prøv tvillingstilling, legg deg ved siden av i sengen, eller kustilling?? den ¨spagetti¨metoden er ikke god på sikt for puppen!!!! Du må prøve å få til at baby legger hodet litt bakover slik at h*n må gape for å få tak, det er ikke enklt med små munner, men det går seg til. Du må bare ikke godta suging ytterst, som du selv observerer også så blir det inneffektiv melking av puppen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...