Gå til innhold

Flere med kramper i lysken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser meg opp og går..så kommer det kramper i lysken.. Idag er det helt ektremt.. :( Utrolig irriterende.. Er det flere som er plaget med det??

Fortsetter under...

Skrevet

ja, faktisk! helt merkelig. hadde det masse om kvelden på mandag, to-tre ganger igår og ingen til nå idag. Kan ikke huske dette fra forrige gang. Det var en merkelig "vondte" :)

Skrevet

er det sånne ilinger? så kan det være nerver i klem.. lite godt ja..

Skrevet

Ja..helt grusomt. Som elektrisk støt...må holde meg i det føsrte og beste jeg finner mens det står på...spsielt om kvelden kommer dette. Grusomt!

:-)

Skrevet

ja kjære med gravide.... Bekkenløsning kalles det, og sånn har eg hatt det siden 4 mnd....har det fremme i lysken og bak i ryggen, det e sinnsykt vondt å snu seg i senga , røyse seg fra sofaen ol

Og minner nesten som senebetennelse når du legger deg, pumpende verk som stråler ned i lysken....

Veldig ubehagelig

Skrevet

Tror nok ikke dette er bekkenløsning, jeg nevnte det for jordmor i går. Hun sa det er nerver i skjeden/lysken som får mer og mer press, og kan oppleves som disse ilingene..

:-)

Bekkenløsning fra 4.mnd hørtes ikke godt ut... :-)

Annonse

Skrevet

har hatt ilinger i lysken fra 4 mnd og lege og jm sier at det en "form" for bekkenløsning, fordi senene forran i magen går nedover der, og det e de som strekker seg... Hadde det likens sist, men ikkje så kraftig som denne gang....det e faktisk veldig vondt noen gager bare det å sitte, det e nesten så det kjennes ut som at det går helt bak i baken(skinka) men eg har det bare på venstreside...

Skrevet

Au...ja, vet godt hva du snakker om..

tar nesten pusten fra meg når dette kommer...

Skrevet

Rart,-

Jeg har det BARE på venstresiden...hvorfor det tro?

Skrevet

si det, det har eg åsså.... Men eg lure på om det kan ha nokka med at eg muligens har arva nokka av mamma, ho pleie å være plaga med låret og lysken på venstre side hun åsså, ser åsså at min førstefødte har klikking i hofta på venstre side.... Legene fant ikkje nokka ut på henne, men det kan jo være sena inni, og ikkje leddet som klikke,så det kan jo hende at ho åsså blir plaga med lysken når ho blir gravid en gang...

Men eg håpe ikkje det, for hennes del...

Skrevet

Jeg har også bare på venstre side..hmm..kanskje det er noe med hvordan babyen ligger da? Min har ryggen på venstre side..så da er det jo tyngst på den siden..men vet ikke om det er det :o) Godt det ikke er lenge igjen jenter :o)

Skrevet

kan være baby som ligger på lysken..mamma sa at hun sleit veldig med det!

Har både BL(siden 21. uke) og nå begynt å få sikkelig trøbbel med lysken...føler jeg får ALT...:(

Skrevet

Jeg får det spesiellt i lysken på venstre side...:-) Har kjent det siste ukene.. 36,37, 38 Får det når jeg skal reise meg, gjør en vending eller (spesiellt) når jeg ska ut å gå på tur og har fått opp farten. Nesten som et elektrisk støt som dere sier, godt det går fort over!

Annonse

Skrevet

Jeg trodde først det var hold.. men så fikk jeg det bare jeg reiste meg litt for brått opp av sengen.. Veldig vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...