Sognemor Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Den 2. oktober klokka 9.35 kom Einar til verda ved KS,han var 2958g og 48 cm lang. Klokka 9.36 kom Jonas,2640 g og 49 cm lang! Vart fødd i veke 36+4. Einar hadde vatn på lungene og vart difor lagt på barneavdelinga med ein gong,i tillegg fekk han ein infeksjon som gjorde at han vart liggjande med veneflon i hovudet der han fekk medisin og sukkervatn...eg fekk ikkje begynne med amming før dag 4. Jonas var ein spreking frå første stund!Måndag 8.oktober vart endeleg Einar skreve ut av barneavdelinga, og i går fekk me reise heim til pappa og dei to storebrødrene på 4,5 og 3 år! Vår første natt her heime oppførte dei seg eksemplarisk!!No skal me kose oss masse alle seks!!Var nokon harde dagar i starten med uvissheten om Einar,men no er det fryd og gammen her!!!Føler meg så utruleg heldig som har fått friske fine gutar til!! Når det gjeld KS vart ikkje det heilt som planlagt..spinalbedøvelsen virka ikkje så eg vart difor lagt i narkose,det var litt kjedeleg...men når alt gjekk godt så er det no bra!Kom meg fort etter KS,
Heidi30 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Å så koselig å høre. GRATULERER SÅ MYE. Håper alt går bra framover hold oss oppdatert hehe..... Jeg skal på ul i dag venter tvillinger er iuke 23.
Rakri Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer masse. Håper det går fint fremover også. Venter spent her på mine gutter. Uke 33 nå. Så dem på ul idag, og nå ligger de med rumpa ned, begge to. Alt bra med både meg og dem, så vi føler oss heldige. Kos deg videre med guttene dine.
tvillinger i november Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med guttene! Godt at alt er bra nå.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer så mye. Alltid godt når alt ender bra:)
gladmage Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer masse.... Gleder meg til mine kommer,men det er lenge til ennå!!!
firebarnsmamma Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Gratulerer med to små! Så godt at dere slapp å bekymre dere lenge da! Nå må dere nyte tilværelsen som tvillingforeldre! :-)
bøllefrøene Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Hei gratulerer så mye.. så utrolig morro Fiikk selv vite i går at vi venter tvillinger.. to gutter.. termin 18 mars!! Føler med i gret form, men blir vel nedtrapping på jobben nå! Hvor lenge jobbet du??? kos dere masse.. nyt tiden
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer så mye! ønsker dere all lykke fremover
Sognemor Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2007 gratulere med tvillinger i magen!jeg jobba til uke 28,hadde 60% stilling!etter det er jeg glad jeg var sykemeldt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå