Gå til innhold

Einar og Jonas er fødd!!

Sognemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 2. oktober klokka 9.35 kom Einar til verda ved KS,han var 2958g og 48 cm lang. Klokka 9.36 kom Jonas,2640 g og 49 cm lang! Vart fødd i veke 36+4. Einar hadde vatn på lungene og vart difor lagt på barneavdelinga med ein gong,i tillegg fekk han ein infeksjon som gjorde at han vart liggjande med veneflon i hovudet der han fekk medisin og sukkervatn...eg fekk ikkje begynne med amming før dag 4. Jonas var ein spreking frå første stund!Måndag 8.oktober vart endeleg Einar skreve ut av barneavdelinga, og i går fekk me reise heim til pappa og dei to storebrødrene på 4,5 og 3 år! Vår første natt her heime oppførte dei seg eksemplarisk!!No skal me kose oss masse alle seks!!Var nokon harde dagar i starten med uvissheten om Einar,men no er det fryd og gammen her!!!Føler meg så utruleg heldig som har fått friske fine gutar til!!

Når det gjeld KS vart ikkje det heilt som planlagt..spinalbedøvelsen virka ikkje så eg vart difor lagt i narkose,det var litt kjedeleg...men når alt gjekk godt så er det no bra!Kom meg fort etter KS,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så koselig å høre. GRATULERER SÅ MYE.

Håper alt går bra framover hold oss oppdatert hehe.....

Jeg skal på ul i dag venter tvillinger er iuke 23.

Skrevet

Gratulerer masse. Håper det går fint fremover også.

Venter spent her på mine gutter. Uke 33 nå. Så dem på ul idag, og nå ligger de med rumpa ned, begge to. Alt bra med både meg og dem, så vi føler oss heldige.

Kos deg videre med guttene dine.

Skrevet

Gratulerer med guttene! Godt at alt er bra nå.

Skrevet

Gratulerer masse.... Gleder meg til mine kommer,men det er lenge til ennå!!!

Skrevet

Gratulerer med to små! Så godt at dere slapp å bekymre dere lenge da! Nå må dere nyte tilværelsen som tvillingforeldre! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

gratulerer så mye.. så utrolig morro

Fiikk selv vite i går at vi venter tvillinger.. to gutter.. termin 18 mars!! Føler med i gret form, men blir vel nedtrapping på jobben nå! Hvor lenge jobbet du??? kos dere masse.. nyt tiden

Skrevet

gratulere med tvillinger i magen!jeg jobba til uke 28,hadde 60% stilling!etter det er jeg glad jeg var sykemeldt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...