Gå til innhold

trodde han skulle komme i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk sterke kynnere i går som var veldig vonde.tok tak i både rygg og mage akkurat som tidlige rier.de kom med 2-5min mellomrom fra ca 8 til 2 om natten,men plutselig stoppet de!!!!de siste var skikkelig vonde og jeg gjorde meg klar til å ståoppfor ringe sykehuset,men så stoppet de!har aldri vært med på det før.dette er min 3 fødsel.det er 30 dager tiltermin så det var litt tidlig å komme å da.

men trodde at alle kynner/veer som gjør vondt påvirker livmoren?!kan jeg ha begynt å opne meg da tro??med de andre så opnet jeg meg ikke før etter mange timer på sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

En veninne av meg opplevde det samme på natta 3uker før termin, så hun ringte sykehus å de sjekket åpning og den var på 1,5 så alle sa det nærmet seg. Men smerten ga seg osv....

Plutselig bare stoppet alt opp å den lille kom til termin.

Tror man kan gå med åpning i laaang tid, men få litt rier i forveien.

Hun var annengangs fødende.

Håper det står bra til med lille og lykke til:o)

Skrevet

takk for svar.jeg lurte fryktelig på hva som foregikk for det har ikke vært sånn med de andre barna.jeg prøvde å ringe jordmor med hun var på kurs:/.

håper det betyr at jeg opner meg fortere da for ellers har jeg ikke hatt opning i det hele tatt før etter timesvis med vonde rier.jordmor sa under sist kontroll at hun ikke trodde jeg kom til å gå over terminen denne gangen for magen har ligget så langt ned og jeg lurer på om han har festet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...