Gå til innhold

Verker i armer og bein. -og fryser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som går rundt med influensalignende verking i armer og bein, spes lår? holder på å tappe meg helt for krefter (i tillegg til denne bølgende kvalmen hele dagen). Har vært slik etpar uker nå. Kan ikke huske jeg hadde det slik første gang jeg gikk gravid.

Denne gangen fryser jeg også. Liksom frossen hele tiden... det var jeg heller ikke sist...

8 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen verking. Men jeg har blitt skikkelig frossen. Kryper under pledd på sofaen... Må finne frem vinter dynene;)

Skrevet

Jeg fryser også skikkelig mye! Samboeren min sitter nesten med shorts og t-skjorte, mens jeg sitter med pledd eller dyne.. :)

Skrevet

Jeg fryser også. Ble kommentert på jobb idag at jeg var blå på leppene. Sitter med fleece genser og ullsokker på. er snart 5 uker på vei. Var ikke slik sist gang. Men tror kanskje det kan ha noe med omslag i været å gjøre (er egentlig kald av meg i utgangspunktet, men ikke så kaldt som idag)

Skrevet

Opplever akkurat det samme, kjennes ut som "voksesmerter" sånn som vi hadde når vi var små.. :-) Og spesielt i lårene av en eller annen grunn...

1 gang, 4 uker på vei.

Skrevet

Hehe, samme her!! Iling nedover lårene, kan sikkert beskrives som voksesmerter (husker ikke hvordan det var). Dessuten fryser jeg skikkelig, spesielt på kveldene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...