Gå til innhold

Hvilken søskenvogn skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg slenger meg på dette spørsmålet, og legger til litt.. Jeg går mye tur, så den må være komfortabel både å kjøre og å sitte en stund i. Jeg vil ha separate fullt nedleggbare seter, og siden vi tar den mye med oss, må den være enkel å legge sammen, og helst ta lite plass i bilen... (Håper det er dette du er ute etter også da pepsimax:))

Vi har babytravel sin og er kjempe fornøyde.

Fordeler på den er:

*seperate kalesjer

*seperate bøyler

*fire hjul, men sving bare forhjul 360, 180 og låst posisjon

*76 bred og kommer inn overalt

*kan setter på en hardbag til minsten

*tåler 18kg i hvert sete

*kan ta av trekk og vaske i maskin

*fem punkts seler

Vi har 23 mnd mellom våre og har brukt vognen mye snuppa er kjempe glad i vognen.

Den er litt dyrere enn GTI, men det er verdt det.

Du kan se den på reflex.no og babyproffsen.se

Babytravel er kjempe lett og trille, alle som prøver den blir kjempe overrasket.

Vi har to hunder så vi går mye tur. Den er enkel å legge sammen og blir liten. Vi har litt stor bil (landcruiser) men vi har et stort hundebur stående bak i bilen og det går fint plass til vognen og.

Annonse

Den er faktisk veldig lun og god, snuppa sitter kjempe godt i den.

Stoffet er ganske tykt så det blåser ikke igjennom. Når hun sover i den så ligger hun dypt inni vognen. Har du pose oppi så hjelper jo det og.

Kan bare anbefale den på det sterkeste. Snuppa prøvde Oth vognen og, men da stanget hun oppi kalesjen for den er så lav.

Vil også legge til at hun sto opp ivognen og hoppet og den sto like stødig.

Jeg målte ryggen nå og den er 47cm lang. Snuppa mi er 2 år og sitter veldig bra, nå har jeg ikke målt henne på en stund da.

Vi var i dyreparken i sommer og hadde med oss tantebarna mine den ene er 1 1/2 og den andre er 4 alle tre byttet de på å sitte litt i vognen. 4 åringen er en helt normal 4 åring og han satt fint i vognen, men kunne nok ikke ha sovet i den for da blir ryggen for kort.

En ting jeg vil si er at vi kjøpte vår i sverige på babyproffsen. Vi tittet på den på reflex, men det var en eldre modell enn den i sverige og hadde derfor ikke det eksta mellomrommet mellom forhjulene og de buede kalesjene. Jeg fikk beskjed om at den nye modellen skulle komme inn til reflex og, men det litt for seint for oss så vi dro til sverige.

Der kjøpte vi vogn med en hardbag for 4200,- var tilbud da.

Takk for bra og flott info :-)

Dette virker som en vogn som er midt i blinken for oss, da vi går mye.

Ble litt lettet over å komme over denne typen. Uvurdelig å høre fra folk med erfaringer, da det er så lett å snuble i vognvalgjungelen ;-)

Har ikke hund for tiden, men har hatt det hele livet og lengter...

Skjønt jeg ser meg vel nødt til å vente med valp til den lille i magen er noe større..

Som sagt takk igjen for råd! :-))

Annonse

vi har også babytravel , sønnen vår er lang 93 cm fyller 2 i des og han sitter godt og har god plass ennå

annbefaler den virkelig

har philandteds enkel med søskensete og er veldig fornøyd med den også, men foretrekker babytravel om jeg skal gå lang tur med begge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...