Gå til innhold

er det flere med termin 14 januar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har temin 14 januar er det flere?

skal noen av dere føde på st.olavs?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jei har tærmin da!!!men ska fød i bodø!=)

Gjest janbaby
Skrevet

Æ har termin 14januar :) Å ska fød på St.Olavs :) Veit du ka du får?

Skrevet

Hei! Jeg har også termin14.januar,skal ha en gutt,men skal føde på Lillehammer :)

Skrevet

Jeg har også 14. januar og skal føde på Ullevål:) På ABC.

Er det din første Pelin?

Skrevet

Jeg skal og på abc :) Og jepp, det er min første. Din og? Ser vi er like gamle også gitt :) Vet du om det er gutt eller pike?

Skrevet

Så gøy:):)

Nei, jeg vet ikke ennå! Er sprekkferdig av nysgjerrighet..Men skal på 3D UL i morra, og DA skal jeg vite:o) Gleder meg stoooort.... Vet du hva du får da?

Skrevet

Har fått termin både 11. og 16. men skal føde på riksen :)

Skrevet

Nei, vi får ikke vite :P På ordinær ul trodde hun kanskje det var gutt, men det virket på oss som at hun bare gjettet, for hun så ikke etter kjønn, og viste oss ikke hvorfor hun trodde det. På 3d sa hun først "jeg troooor kanskje det er en gutt" men så trakk hun det tilbake igjen... hun lette lenge og sa hun kunne ikke se noen tissefant, så sannsynligvis jente, men pga. at hun helt først hadde trodd gutt, turde hun ikke si noe sikkert.. så da var vi like langt :) Men nå har vi slått oss til ro med at vi ikke får vite før fødsel, og det er egentlig litt spennende =) 3d-ul var fantastisk - du kan glede deg stort!

Skrevet

Har termin 14 januar, skal føde i Stavanger på fødeloftet om jeg får! Alt bra i svangerskapet så langt;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...