Gå til innhold

Gøde tips mot kløe? Klør sinnsykt på leggene spes om kvelden!!!


(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! Jeg har kjøpt en krem på apoteket som er veldig fet og heter a-derma, om jeg ikke husker feil. Hjalp meg masse. fikk råd om ikke å bruke eurax i 1.trimester...

 

Lykke til, vet hvordan du har det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk en bodylotion, uten parfyme. Jeg bruker den creme fra Natusan.Får kjøpt på apotek. Jeg klødde så fælt så jeg fikk det stygge såret på ankelen.Er heldigvis bedre nå.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter også her med sår på bena!!! Skal på apoteket i morgen-tusen takk for svar:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok svangerskapskløe dere har..var også plaget med dette en stund..klødde på leggene hele nettene! Jeg brukte aloe vera krem, og den dempet det litt! Men dere bør kontakte legen deres ang. dette. De vil da ta blodprøve (lever- og gallesyreprøve) av dere for å utelukke at det er leverbetinget svangerskapskløe! Det gjorde de på meg i alle fall. Men i de fleste tilfeller er det helt vanlig og ufarlig svangerskapskløe, vil ikke skremme dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida, hørtes skummelt ut. Leste nå at det var huden som strekte seg, og derfor klør det.. Hva slags følger kan dette få?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legene tar blodprøve ja, om en har svangerskapskløe...Bruker å få det kraftig selv fra ca uke 27..ungene mine er 5 og snart 7, og da brydde ikke legene seg stort om d. Men har snakka med legen nå om hvordan jeg har hatt det før under graviditetene, og ho sa at vi bør ta blodprøve om d blir slik nå også...

 

Fikk beskjed av en homeopat som jobba på helsekost at jeg burde ta omega 3 og vitamintilskudd....men d gjorde jeg allerede, og hadde d jo fordet...men er jo verdt å prøve om en ikke bruker d...

 

Ellers så hadde jeg en aloevera-plante som jeg klipte av etterhvert, og smurte på...synes d var behagelig, kaldt og lindrende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...