Gå til innhold

Er det noe galt viss de få symptomene jeg har hatt plutselig blir borte? Er 10+3


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden lørdag har jeg nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt.

Jeg har ikke vært plaget med kvalme, tretthet osv.., kun litt ømme bryster og litt stikkninger i magen.

 

Nå er de ømme brystene borte, kun litt øm på selve brystvorten og thats it!

Stikningene/ømheten i magen er nesten borte og jeg føler meg ekstremt ikke gravid...

 

Er veldig bekymret da jeg har mistet tidligere i spontanabort. I dette svangerskapet hvor jeg er 10+3 har jeg ikke hatt en eneste blødning, men er livredd for at det har skjedd en MA.

 

Er det noen som kan fortelle meg at de har det akkurat som meg, men det går fortsatt bra?

 

Vet at folk sier at vi skal være kjempeglad vi som har verken plager eller symptomer, men det hadde jo vært litt ok å kjenne på kroppen at man faktisk er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har heller ikke noe særlig symptomer nå.. bare øm akkurat på brystvortene.. begynte på min 12.uke idag..

tror det er normalt at symptomene kommer å går..

skal heldigvis på ul til mandag. gleder meg.

ikke bekymre deg.. det går nok veldig bra=)

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke mye symptomer lenger og er 10+5. Synes det begynte å avta i uke 9, og er nå så og si borte. Har vært veldig kvalm, gått ned 3 kg, men nå er jeg ikke kvalm, har lite murringer, mindre trett, men magen vokser:) Det må jo være et godt tegn, hehe. Vi må være lykkelige for at formen er bedre, hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...