Gå til innhold

uæhhhhh enda ikke rotet meg til å ..........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder nå på å fylle ut krav om ytelse ved permisjon,det skjemaet som NAV skal ha. Er jo såååååååååå treg av meg! ikke lett å fylle ut heller,har jo tenkt på det lenge men å gjøre noe med det nei det har jeg ikke gjort. Våknet 05.00 i dag tidlig å begynnte å tenke på at jeg er sent ute og alt jeg må finne ut av.....

HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Flere som er like trege som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fleire treige her ja.. har termin 13.12 og har heller ikke levert til nav.. har fylt ut etter beste evne, så får de ringe viss noe er uklart..

Skrevet

takk og pris at det er flere enn meg,begynnte å få litt panikk jeg.....skal sende den inn i løpet av uka.

Skrevet

samme her..he he..

Skrevet

har det liggende ennå jeg også...ferdig utfylt, skal levere det i dag, kanskje,... lenge leve latskapen...;)

Skrevet

mitt skjema ligger på bordet, har fylt ut navn... Skulle vært legen eller jordmoren som fyllte de ut....

Skrevet

Har termin 7.des og har enda ikke sendt det inn... Blæh..

Skrevet

Jeg har heller ikke fått levert noe. Ting tar tid! Men noen som vet om man må ha med div vedlegg? Iallefall kopi av terminbekreftelse. Lønnslipp mor og far el??

Skrevet

Jeg har heller ikke levert enda... Vært planen å få sendt det i dagevis nå!

Skrevet

jeg har heller ikke levert det inn...må gjøre det snart..

Skrevet

Har ikke lastet ned skjemaet en gang jeg... Må vel ta meg sammen og se å få det gjort.

Skrevet

jepp, lønnslipper skal også legges ved.

Skrevet

Jeg har termin samtidig som deg og sendte papirene i dag. Har brukt lang tid på det fordi det var så mye rart de skulle ha greie på... DEN blekka liksom...

Skrevet

Har heller ikke levert noe ennå... Termin 1612. Godt å se at vi er flere:)

Skrevet

Blekke? hvilke papirer har du da..? jeg har bare et dobbelt a4 ark liksom....

Skrevet

Jeg har også bare lastet ned 2 A4 ark som skal fylles ut. Noe jeg ikke har fått med meg??

Skrevet

Ingenting å stresse med, kan jo sendes inn etter fødsel og.... Det er bare 2 A4 ark

Skrevet

nå har jeg endelig levert det, termin 3. des. Sendte med bare bekreftelse på termin, ettersom jobben sender inn papirer angående lønna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...