Gå til innhold

Sove på magen... ?!

Anbefalte innlegg

Hei jenter...

Flere småtasser som driver å ruller og kaver seg over på magen i søvne?

Junior har ligget i mange uker på høyre side, men nå ruller han helt rundt i søvne og blir liggende og kave med nesa nedi madrassen... Må stadig snu han tilbake på siden,hvor han er stødig.

Flere? Virker ikke som han får puste noe særlig på magen med nesa dypt begravet.Men tydeligvis deilig å ligge sånn siden han tilstadighet havner i den stillingen...

Mageleie og soving?! Hmmm....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10602511-sove-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

shnuppa her og er sånn, eller hun legger seg ikke på maven, men hun vrir seg sånn helt til siden......

de sier jo at sideleie og å ligge på maven kan føre til krybbedød...så jeg driver hele tiden og legger henne på rygg, men tar selvfølgelig ikke lang tid før hun vrir seg om igjen......

• 2 uker senere...

Jeg har hørt fra helsesøster at så lenge vi legger dem på rygg og de snur seg selv går det greit. Lille gull sov på magen i går, men problemet her er at hun våkner etter en stund fordi hun ikke klarer å snu seg tilbake. Når jeg da snur henne, ruller hun rundt på magen igjen, men da på samme måte som når hun ligger på gulvet. I natt har hun vært våken stort sett hele tiden fordi hun snur seg!!

Sovepose kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...