Gå til innhold

Hvordan holder dere det hemmelig? Gode tips?


Brady

Anbefalte innlegg

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har ikke så lyst til å si det til noen ennå, men det er ikke så lett. Skal ut å spise med både venner, familie og jobb fremover, og jeg pleier jo alltid å ta et glass vin. Hva skal man bruke som unnskyldning for å ikke drikke? Noen som har noen gode, kreative tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Att du kjører-da kan du jo ikke drikke, ta med mozell hvis du har mulighet til å tømme i glasset selv(og ha mozell i glasset uten att noen ser d)...Si att du ikke er helt i form,og ikke orker å drikke vin..

 

hmm...nei,ikke lett d... Er lixom ikke noen smarte grunner til å ikke ta seg ett glass vin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kelneren til side og be om alkoholfri vin servert i glass. Det ser ut som vanlig vin, og de fleste kelnere (alle jeg hadde med å gjøre) er forståelsesfulle mht at du vil hemmeligholde at du ikke kan drikke alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si att du misstenker att du har magekatarr og att alkohol ikke er bra akkurat då..

 

Eller att du er fyllesyk,og klarer ikke av smaken av alkohol =)

 

Eller som noen skrev, kom litt tidligere til middagen så du kan snakke med servitøren..Si fra om alkoholfritt øl/vin og gjennomstekt mat osv=)

 

Gruer mig sjelv til dette..Speciellt til middag med mine nye kolleger jag ska begynne å jobbe med om 4 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...