Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ååååå!!! Må bare få ut litt frustrasjon her. Han trasser, og er så utrolig utholdende i det. I dag brukte han to minutter på å spise opp pålegget på skiva si, og satt tre timer ved bordet før skiva også var spist. Noen andre også som holder på på dette viset? Tror snart jeg blir tullete... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10601271-april-han-brukte-tre-timer-p%C3%A5-%C3%A5-spise-oppskiva-si-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 9. oktober 2007 #2 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hadde aldri i livet giddet å ha ungen ved bordet i 3 timer... Hadde spurt henne om hun var ferdig med å spise etter at pålegget var fortært, og hvis svaret var ja så hadde jeg fjernet maten og ikke gitt henne noe før neste oppsatte måltid... Innimellom har de ikke like stor matlyst heller, så jeg gidder ikke bruke krefter på akkurat en slik fight... Men ære være deg for at du gidder!! Her er det ikke mye trassved spising, kanskje nettopp fordi hun vet at jeg ikke gidder tvinge det i henne, og at hun da ender opp sulten istedet... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10601271-april-han-brukte-tre-timer-p%C3%A5-%C3%A5-spise-oppskiva-si-i-dag/#findComment-10601311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 9. oktober 2007 #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Åj....jeg hadde klikket leeeenge før tre timer. Du er jammen tålmodig! Når det er sagt høres det ut som om dere har kommer i en blindvei sånn vi av og til har gjort. Da har vi måttet legge om taktikken FULLSTENDIG. Nå har ikke jeg noen plan kler til deg akkurat, men jeg tror jeg ville forsøkt noe heeelt annet. Kanskje bare si en eller to ganger at han ikke får noe annet før skiva er spist. Også så latt han gå fra bordet. Hvorpå jeg kankskje hadde servert den samme skiven neste gang han ba om mat med noe GODT (ikke digg da....men kanskje frukte, eller youghert eller noe annet han liker godt) stående rett fremfor tallerken med skiva. Vi lært dette av en flink pedagog i bhg en gang. Sett opp maten i tog foran han i den rekkefølgen den skal spises. Kan jo kanskje prøves ved måltidet der bare pålegget settes til livs også? Hva med å avtale noe hyggelig...lek med modellleier eller noe...etter at HELE brødskiva er spist? Så sette den bort hvis han protesterer noen ganger....De lærer fort....Huff. Kjedelig med slike blindveier. Virkelig tålmodighetsprøver! VIlle nok lagt om taktikken fullstendig tror jeg. Ikke for at det dere gjør er galt, men fordi det har låst seg. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10601271-april-han-brukte-tre-timer-p%C3%A5-%C3%A5-spise-oppskiva-si-i-dag/#findComment-10601394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå