@--->---- Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 maler dere de hvite? blir litt av en jobb. og tenk om det ikke blir så fint? veeeldig lei trehvitt, men likvel litt pysete av meg
@--->---- Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2007 og alt er jo lakket - må vel pusse det først da?? hm...
Tommage♀♂ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Om du maler veggen kan du fint ha trehvite dører, lister og karmer. Blir jo det samme som å ha tapet, trenger ikke male hvitt ellers for det=)
Petrine C",) Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har malt alt på loftet i vårt nye hus. Var trehvit, jeg syntes det var kjempe stygt... Vi har malt dører, vinduskarmer, lister og panel... Mye arbeid, men polakker er en kjempe tingC",) De var veldig flinke og effektive, og loftete ble kjempe fint! Jeg anbefaler deg å male,tror ikke dere angrer C",)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har trehvite dører, karmer, tak og lister. Men vi har en vegg med malt panel og resten tapet i samme farge som den malte panelen. Det er fint slik som det er, vi kommer aldri til å male det som er trehvit nå uten om taket. Det skal bli malt i en hvitfarge etterhvert.
@--->---- Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Da kan jeg hvertfall beg med veggen og se hva det blir til med resten ) hvillke farge valgte dere? har sett det er mange som har slik "gjennomsiktig" hvitfarge. synes det er veldig fint.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har rett olje maling, samme farge som vi har på tapeten. Det du mener er beis og er veldig fint, du får det også i mange farger. Min erfaringer at det er litt mer vanskelig å få fint enn med maling, må passe på at det er veldig jevnt og det er lett for at det kan bli dråper og at det er mer rinnende enn maling. Hvor gammel er panelen? Er den blitt veldig gul må du huske at det bildet de viser i brosjyren til beisen er panel som er helt ny og lys. Jeg vet ikke helt om du kan male rett på lakkert panel dersom den er det, men det vet de på maleforretningen.
@--->---- Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 Panelen er 10 år ca. så den er nok blitt litt gul med tiden ja. takk for tipset. nå blir det maling her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå