Gå til innhold

jeg trenger litt hjelp til å komme igang igjen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

for en uke siden var vi på første ul-undersøkelse, og det viste seg at den lille bebien vår hadde ryggmargsbrokk. stor brokk, hevelse i hodet, og fikk beskjed om at dette ikke var forenlig med liv...

fødte på lørdag, og kom hjem søndag. alle ting rundt fødsel gikk veldig greit. glad jeg fikk føde på normalt vis, og veldig glad for at vi fikk han inn til oss etterpå, han var jo så nydelig. bitte liten gutt som er VÅR gutt for alltid.

nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gripe dagen... har en fantastisk mann, utrolig søt og god, og vi vet vi greier dette sammen... også har vi jo vår første sønn på 2 1/2 som er et lys i hverdagen! men hvor begynner jeg? hvordan kommer jeg meg i gang igjen? trenger råd...

vet det er for tidelig å tro at hverdagen skal bli den samme, men vil tro jo før jeg kommer meg ut, jo bedre er det... er det ikke?

lille gutten vår lever inne i oss...

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

jeg brukte ca et halvt år på å gå i nærbutikken men jeg var veldig åpen omsavnet mitt. så fikk mye støtte av familie og venner får det ennå. alle var på besøk på sykehuset når lille var født og vi tok masse bilder, har laga to album, hvis du ikke har bilder kan du kanskje ramme inn et dikt du liker å henge på rommet til første sønn han har nok fått med seg endel og for hans del så kan det være fint at dere har noe sammen da vet han at hvis det skulle skje noe med han så minnes dere ham, barn er jo veldig opptatt av retferdighet og ikke farlig å vise at det skulle vert et familiemedlem til som dere bare har i hjertet nå.. men gå ut, bør ikke være så langt eller lenge om gangen men ikke steng deg inne, folk forstår det er tunkt. lykke til. snart et år siden for oss nå og jeg har ikke kommet så veldig langt, gråter fortsatt mye. men jeg trenger tid og det har folk forstått. alle takler ling forskjellig. så kjenn på følelsene dine og ikke steng de inne det er en lettelse å bare si høyt en dag at i dag tenker jeg på hvordan det skkulle vert og la deg være litt skuffet å lei så kanskje det hjelper på en stund også kommer det tilbake.

fryktelig tist.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...