Gå til innhold

Noen som har vært kvalme i ett svangerskap og så ikke kvalme i neste eller motsatt??


lana<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt motsatt hos meg...ingenting på førstemann,menn veldig kvalmen nå-er sykemeldt for det..jippi:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ var veldig kvalm på morgen å kveld med veisja for 4 år siden!

denne gangen har jeg ikke kjent noe til kvalmen (BANK I BORDE)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) er 8+5 idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempe kvalm med første(gutt)- helt fra tidlig i svangerskapet til rundt uke 20 tror jeg...

 

Denne gangen har jeg ikke merket noe... Men er bare 6+5 ennå da, så kan vell fortsatt komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...jeg har spydd i det første svangerskap og spyr i dette også...gøy ja..hehe.Men kan være forskjellig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig kvalm i forrige svangerskap og var sykemeldt en periode. Jeg er kvalm i dette også men ikke i nærheten av hvordan det var sist. Men det er jo bare 2 år siden jeg sist var gravid så det kan jo ha noe med det å gjøre. Ikke for å ta motet fra deg men ei venninne av meg hadde hyperemesis i begge sine svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dessverre kvalm i dette svangerskapet også.. har ei på jobben som hadde hyperemesis med innleggelsen på sykehuset i alle 3 svangerskapene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lailaelin. Hadde og hyperemisis forige svangerskap, og det var det værtste jeg har vært med på noen gang!! Forferdlig var det!! Er kvalm denne ganga og, men langt fra så ille som med nr. 1. Lykke til, og håper du slipper lettere unna nå!

 

en ting til... var du på forumet her i 2006 og..? synes jeg kan huske nicket ditt av en eller annen grunn... (har ei datter født i okt 06)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...