Gå til innhold

Lufting av ullbuksene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luftes de ute? Regner med det holder å henge de opp inne? Vi har ikke balkong i leiligheten vår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lufter/tørker ullbuksene inne. Det holder i massevis, de tørker ganske snart.

Skrevet

Supert! jeg gleder meg til å ta fatt på tøybleieprosjektet:)

Hvor mange brettebleier er det praktisk å ha i hus?

Hvor mange ullbusker? Tenkte å kjøpe ullbuskepakken fra nøstebarn med 6 stk. Holder det?

Skrevet

Rundt 25 brettiser er greit å ha + like mange brillebukser med mindre du vil bruke snappi (plastfestedings til å feste bleia) for å holde selve bleia oppe.

Vi klarer oss fint med tre ullbukser for å få det til å gå rundt på et døgn. En nattbukse + to dagbukser. Nattbuksa får henge til lufting hele dagen, dagbuksene byttes ved hvert skift (med mindre de er nesten tørre) og luftes mellom hvert skift. Henger også på kroken og lufter seg om natta.

Den ullbuksepakka fra Nøstebarn ser genial ut! Deilig med ullbukser som går godt opp i livet. Vil gjerne tipse deg om lange ullbukser også. Bruker det på L nå, og da trenger hun ikke noe mer enn en trøye/body utenpå så er hun godt nok kledd innendørs. Jeg har kjøpt hennes hos www.krusedull.net buksene kalles Hemo Hour Longies :-) I tillegg bruker vi Popolini two size under, så det blir nesten helt likt til å bruke engangsbleier - bare at bleia hives i dunken på vaskerommet og ikke i søpla ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...