Gå til innhold

Opplevelse til gravid venninne?

Anbefalte innlegg

Bestevenninna mi har vært til helvette og tilbake igjen. Nå er hun høygravid og enke, og er straks ferdig i praksis (som hun har kjempa skikkelig for å få fullført). Om hun greier det (altså ikke føder før hun er ferdig) så tenkte vi venninnene å finne på noe. Mulighetene begrenser seg, hun vil ikke ha mange dagene til termin når vi evt tar oss en helkveld. Blir selvsagt ut å spise en bedre middag, men har dere noe annet tips man kan finne på som ikke krever for mye?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10599522-opplevelse-til-gravid-venninne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, det var lurt du!!!

Frisør ja, også kanskje noe spa-greier, akkurat det må jeg finne ut av i forhold til at hun er gravid. Sjekker også kino, men kan vel fort bli en litt for lang dag for henne, så må vel begrense oss litt. :-)

jeg tror ikke jeg ville tatt henne med ut.. jeg tror heller jeg ville ha samla noen nære venninner hjemme og hatt masse stearinlys og god mat (enten bestilt fra resturant, eller en av dere som er gode og lage mat steller i stand)

tenker på at hun nettopp har blitt enke kan gjøre at hun er litt ustabil i følelsene, og er jo litt kjipt å begynne å gråte inne på resturant..i tillegg til at gjerne kjente kommer og skal prate og kan virke "innpåslitne" rundt venninna de!

i tillegg er jo ikke stolene på resturant de beste for ei høygravid:o)

hvis dere velger å være hjemme så har dere mange muligheter.. leie film, spille spill, bare kose dere å prate...

håper du klarer å finne på noe for henne, høres virkelig ut som hun trenger det:o)

Annonse

Det finnes mange behandlinger for gravide også :) husker jeg var mektig fornærmet på min kjære for at han ikke fikset noe sånt til meg når jeg var gravid hehehe.. Så lenge de ikke bruker aromaterapi så kan gravide dra så mye på spa som de bare vil :)

Så snille dere er som ordner noe kos for henne :) høres ut som om hun fortjener det veldig!

Spa måtte jo være helt supert:) Vet ikke hvor dere bor, men feks gått på ett eller annet show etter middagen som feks Raske menn eller noe i den dur.... Så gode venninner dere er som tenker på å lage til en spesiell kveld til henne:) Det blir hun nok veldig glad for, godt hun har venner som dere.

Hun har veldig lyst og komme seg ut nå, er nesten et halvt år siden mannen døde. Snakket om det i helga faktisk at hun kunne kjøre for oss feks om vi skulle ut, så hun fikk sett litt liv rundt seg. Uansett går vi jo i såfall på en finere restaurant der partyfaktoren er lav...

Hun trenger det, så absolutt. Finner ikke ord for beundringen jeg føler for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...