kajfla Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er så trøtt for tida. Er i uke 7 tror jeg... Sover dårlig om nettene, og etter at jeg har stått opp, så blir jeg knall trøtt igjen, og vil helst sove et par timer til, er kvalm også, men har ikke spydd enda. HELDIGVIS. I morra har jeg eksamen, og er livredd for at jeg skal være kvalm og trøtt ... og mister fullstendig konsentrasjonen... huff huff huff... må bare klage litt
Erisa* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ååå, et tonn med sympati fra meg! Jeg var i uke 12 når jeg hadde eksamen i sommer, og det var kjempehardt! var så slitsomt å lese, ble helt deppa av hele greia.. Var kvalm jeg også, men kasta ikke opp i det hele tatt. Men når man er kvalm, så blir det en kamp å få i seg mat, og det er ikke helt oppmuntrende. I tillegg følte jeg at jeg ble så dum av å være så sliten, klarte ikke tenke logisk, følte jeg... Hvis det er noen trøst, så ble det bedre for meg i løpet av den første mnd i 2.trimester. Det er jo lenge til enda, føler du vel, men du slipper forhåpentligvis å gå slik i 40 uker:) Lykke til med eksamen! Jeg har eksamen på torsdag, så vi får tenke på hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg føler også med deg, er også i uke 7, er kvalm og trøtt, spesielt på formiddagen. Håper det går over snart, men må vel bare innfinne meg i at det kan holde på en stund til.... Har også fått to gigantiske åreknuter :-( Kermitt
kajfla Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Det er godt vi kan klage litt til hverandre her inne.. hehe. Har bare spydd 1 gang, men det tror jeg ikke var i direkte forbindelse med graviditeten, har fått betennelse i et ledd i skuldra au nå, så har ikke sovet på nesten 2 døgn. E må bare le, har ikke følt meg så elendig på lang tid. haha. Tror eksamen gikk greit da. hehe Jeg har også begynnende åreknuter på det ene beinet...men de kan opereres bort senere, så det er ikke så farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå