Gå til innhold

dette babyklisteret ... hjelp, hjelp!

Endelig_mamma<3

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er noen her som har blitt gravid eller vet om noen som har blitt gravide bare ved å bruke det? evt over hvor lang tid?

hvordan er det evt å samkjøres med soneterapi eller noe i den duren?

hva er forskjellen på berberis fructus D4 og berberis fructus comb?

mange spm, men håper det er noen som kan svare på det:)

sender alle her inne et tonn med babystøv. :)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har brukt babyklister og er nå gravid, men om dette henger sammen er det jo ingen som vet :-) Føler ihvertfall at det hjelper litt på psyken å bruke det. Har ikke brukt det på en stund, før jeg tok det fra EL denne gangen - og har fortsatt siden jeg nå er gravid.

Aner ikke hvordan eller om babyklister kan samkjøres med soneterapi.

Vet heller ikke helt hva forskjellen på de to typene du beskriver er, men inne på netspiren.dk står det også "babyklister" under den riktige typen.

Lykke til og takk for babystøv, sender deg en stor dose tilbake og håper du lykkes snart :-)

Ps. et lite tips - hvis du skal bestille babyklister fra netspiren så burde du bestille to flasker. Jeg bestilte bare en og endte med å betale mer i porto enn for selve klisteret, og nå må jeg snart bestille en flaske til... blir dyrt! Men det er jo verdt det da...

takk for svaret og gratulerer med graviditeten:)

hvor lenge har du brukt det og er det noen tid man ikke skal bruke det?

jeg har bestilt det et annet sted og der var det bare den D4 ikke comb`n, så kanskje det er feil.... håper ikke det:(

har mistet to ganger, så jeg er litt lei.. siste gangen så jeg hjertet den ene uka, mens neste uke var det dødt alt..så nå vil jeg prøve det som kan prøves for jeg vil gjerne få det til...

Tusen takk :-) Føler fortsatt helt uvirkelig når noen gratulerer meg med graviditeten - tør liksom ikke helt å tro det ennå...

Jeg har brukt babyklister siden siste EL. 10 dråper 3 ganger om dagen. Før det brukte jeg det i 2-3- sykluser, fra EL til tante rød.

Hvis du leter litt lengre ned på siden her så finner du bruksanvisningen til babyklister i en tråd som heter noe med babyklister, der står det litt mer info :-)

Såvidt jeg vet er det ikke noen tid man ikke skal bruke det, men vet ikke om det har noe for seg å bruke det hele tiden... Jeg har virkelig troen på dette klisteret, siden de bruker det ved kunstig befruktining i Danmark.

Håper du lykkes neste gang!!!!

• 5 uker senere...

Jeg mistet igjen i dag, uke 5 igje. til tross for babyklister. men kommer nok til å bruke det igjen. "comp" betyr komposisjon, at midelet er satt sammen av flere. Dert var dette Rudolf Steiner opprinelig fant opp (berberis Fructus comp) Uten "comp" inneholder middalet KUN berberis.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...