Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 9. oktober 2007 #1 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg er på spraydag 3, og var kjempe spent før jeg gikk i gang. Redd for alle mulige bivirkninger var jeg også. Så før jeg begynte med spray bestemte jeg meg for å "shine" opp kåken, slik at jeg ikke skulle måtte behøve å tenke på det... En meget god ide...jada, helt til ryggen sa takk for sist. Ryggen syntes ikke dette var en god ide! Det er en grunn til at sambo skal hjelpe til med husarbeidet husket jeg da, ryggen min liker nemlig ikke å gjøre for tunge ting. Så nå sitter jeg her med vond rygg, er sliten og øm i magen. Ikke orker jeg tanken på trening, selv om det er trene dag i dag. Når både rygg og form svikter er det ikke mye som skal til før veien til sofaen blir kort gitt. Men som avledningsmanøver var jo rygg vondt fint. Tenker og stresser ikke så mye med om det går eller ikke, så det er vel godt for noe denne ryggvondten ;o) Andre som har litt mindre smertefulle tips til avledningsmanøvere i tiden fremover? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10598726-avledningsman%C3%B8ver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå