Gå til innhold

SKIKKELIG DEPPA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fy jeg ble skikkelig deppa da jeg gikk på vekten i dag.. jeg er gått opp 4 kilo på en mnd....

Og jeg er bare 155 og veier nå 69 ...d kan ikke vere sant.. også skal jeg vere gravid i tillegg... og er bare 7uker på vei.

Prver vere sunn hele tiden men funker ikke ,vekten stiger bare..

Neste så jeg blir flau over meg selv og å skulle gå til lege ogvere så tung før jeg i det hele tatt skal begynne legge på meg..sukk

 

Noen med råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 158 å veier 80 kilo....så det er ennda en stund til du tar meg ijenn...har ikke lagt på meg noe ennda...er 9+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn, dette er du ikke alene om. Men vet du la vekta være, å kos deg med at kroppen din gjør seg i stand til å gi nytt liv. Vi kan da slanke oss i etterkant dersom vi føler for d. Ikke glem at den lille trenger mat og en mamma som er litt stolt av seg selv.

 

Jeg sier ikke tenk på hva legen tenker, men om du orke gå noen turer når du ikke er så trøtt lenger.

 

Jeg er sikker på at du er kjempefin, å vekten er bare ett tall. Tro meg jeg sliter med vekta selv, men tenker at jeg skal ikke la d ødelegge d mirakelet jeg har i magen!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode ord... er vel ikke det at jeg føler at jg er sååå veldig overvektig men vekten sier jo på en måte at jeg er det,Men har veldig kraftig benbygning da så rekner med den veier litt. Men jeg skal prøve tenke positivt,men synst det er flaut at de skal vise så tidlig som i uke 7. Men vi som er veldig korte 155 cm kan hende det vises før på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...