Gå til innhold

Noen som har en følelse av hvilket kjønn dere får?


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

 

Dere skjønner det at jeg har ENDELIG blitt gravid etter 2,5 års prøving.

For 1,5 år siden ble jeg gravid men det ble spontanabort.

Den gang hadde jeg alle symptomene som jeg har nå i dag.

Bortsett fra 2 ting!

 

Jeg har fryktelige vooksesmerter når jeg skal sove. Slik jeg hadde da jeg var barn.

 

I tillegg har jeg de siste 2 dagene fått en rar fornemmelse om at jeg skal ha en jente baby...

 

Helt sprøtt.

Kan det være noe i dette?

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan det absolutt være noe i. Jeg var helt sikker på at jeg hadde en gutt i magen ved forrige svangerskap. Vi ville ikke vite kjønn da vi var til ultralyd, og da babyen kom til verden var det nettopp GUTTEN som kom. Det var helt sprøtt. Hadde blitt veldig overrasket om det kom ei jente. I første svangerskap hadde jeg ikke en slik følelse. Da fikk vi vite kjønn på ultralyd, men jeg var ikke sikker på noe før jenta var født. Denne gangen har jeg på følelsen at det blir jente. Skal ikke vite noe på ultralyd, så det blir spennende å se når dagen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja,- den testen har jeg også tatt. Tok testen for å se om det stemmer på det jeg fikk sist. Den gjorde det:-) Har hatt en fornemmelse av at jeg får jente nå,- og det sier den testen også. Vi får vente å se,- spennende er det iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ut testen, den har hatt rett fire av seks ganger på meg, og viser at jeg skal ha gutt denne gangen. Tenkte det var en jente hele den første dagen jeg var gravid, men i ettertid aner jeg ikke. Skal ikke vite det på ultralyd, så det blir laaange måneder å vente i spenning:)

 

Jeg hadde rett med nr en og nr to, da jeg skulle ha nr tre var jeg sikker på at det var en gutt, men det kom ut en jente:)

 

Fødselslegen min sa til meg at når mor har tydelig følelse på hva hun får, er det som oftest riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige gang var jeg 100% sikker på gutt fra dag 1 og ut kom det en gutt:) Denne gangen er jeg mer usikker, men tror det blir en gutt til, klarer liksom ikke å forestille meg noe annet. Men når jeg drømmer, drømmer jeg at det blir en jente. Kinesisk kart viser jente denne gangen og gutt forrige gang. Tror på magefølelsen som sier gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var jeg "sikker" på at det var jente. Merkelig. Mange rundt meg sa det var gutt, men likevel fikk jeg meg ikke til å vær enig. Måtte liksom "jobbe" med meg selv, slik at jeg holdt gutte-muligheten åpen. -og det ble jente!

Denne gangen tror jeg foreløpig at det er gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en rar følelse på at jeg vet hva kjønnet er...Tror det blir en jente jeg!!!Søstra mi er brenn sikker på at jeg venter gutt,det som er så rart er at hun har som oftest rett også...blir spennende!!!!=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!! Jeg hadde en meget sterk magefølelse når jeg var gravid med nr 1. Helt fra jeg testet positivt visste jeg at det var en jente. Og det stemte! Nå er jeg gravid med nr 2 men har ingen magefølelse på kjønn. Blir vel en gutt da kanskje.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så deilig å høre andre også som har sånne følelser... hehe... trodde jeg var litt gal jeg, for jeg føler virkelig at jeg får jente. er liksom sååå sikker! blir overrasket viss det blir gutt da! opprinnelig har jeg alltid trodd at jeg kom til å få gutt første gang (før jeg ble gravid..) siden sambo sin familie omtrent utelukkenede består av gutter, men etter at jeg er blitt gravid føler jeg liksom 100% at det blir jente!!! er så rart liksom:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for at jeg alltid har sett for meg at jeg skal ha en liten prinsesse første gangen er det nok en gutt som sitter fast i tankene nå! Så ser ut til at det blir en liten prins. Føles merkelig sikkert. Og stemmer med det kinesiske fødselskartet gjør det også.. litt skummelt dette her. Blir spennende å se til slutt!

 

Får heller satse på en jente neste gang. Ser lovene ut for de neste 5 årene på jentefronten.. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går ikke og tenker og spekulerer mye på dette med kjønn, men jeg har sagt "han" helt siden jeg testet positivt. Drømte også om en baby i blå klær. Det er akkurat som at jeg bare vet at det er en gutt. Men om jeg har rett finner vi ikke ut før etter fødselen. Vi vil ikke vite kjønnet før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler veldig jente denne gangen, og har følt riktig før på alle sammen.

I følge det kartet som er lagt ut her skulle jeg hatt

gutt, blei jente

gutt, blei gutt

jente, blei gutt

gutt, blei gutt

 

Så det stemmer 50%på meg.

 

Nå sier kartet jente, vi får bare vente.

Ring-testen sier jente og gutt,på forskjellige plasser på magen, så aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist hadde jeg guttenavn klart.. da kom det jente og vi hadde null peil på jentenavn før hun var 2 mnd. Denne gangen har jeg jentenavn og guttenavnet jeg sist hadde tok min bror.. så jeg har null peil på guttenavn. da blir det nok gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...