ღ cindarella-twinsღ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hei da har jeg vært til legen.. Jeg tok bare urinprøve for å se om testen var positiv, pluss at han pratet om hva jeg skulle fremover og i hvilke uker:) Kjeeeempe spent er jeg:) Har liksom ikke gådd opp for meg enda... Men legen flyttet meg en uke tilbake.. for her på nettet er jeg altså 9fullgådde uker og første dag i uke 10, mens legen regnet at jeg er i begynnelsen av uke 9.. så legene regner annerledes enn her på nettet... Jejeje... skal tilbake til legen om 2 uker.. da skal jeg på "første" kontroll liksom:) Å i uke 18/19 er det ultralyd:) blir veldig spennende:)
manne80 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 hei jeg var på 1 kontroll idag.tok blodprøver osv og skrev ut helsekort og henvisning til UL i uke 18. fikk ikke svar på noen prøver,ikke bekreftelse på graviditet engang. synes det er så fryktelig lenge å gå å ikke vite om ting er bra helt til ultralyden..har ikke gått opp mer for meg heller selv om jeg var hos legen idag.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hei:) Jeg fikk vite at jeg kunne gå til privat ultralyd hvis jeg ønsket det før den ordinære, men det koster ca 600-700kroner.. dyrt ja..Jeg står over, har så mye annet jeg må betale på.. holder nemlig på med kjøreopplæring.. veeeeldig mye penger som går på det gitt...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå