Gå til innhold

Jeg trenger svar fra folk med erfaring.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

(vet ikke om det passer her, men jeg prøver..=) )

For det første, jeg er kanskje gravid for første gang..!

Jeg er to dager over IKM tok en test i mårrest og den var negativ... Har hatt menssmerter mer og mindre i ti dager ca. og stikking i ene siden. Hetetokter og et humør på bærtur..! Har ikke vært kvalm, bittelitt noen dager etter middag (??) og tunge bryster.

Hva skal jeg tro?? Kan jeg være gravid? Tenker å teste igjen om to dager..

Brukte "dip in a cup" i stedet for "pee on a strip" metoden, har det no å si?? Brukte Quick Response. Er det noen med erfaringer som kan hjelpe meg litt ut av spenningsbobla..? Blir gal av å vente på å ta neste test...evt tante rød (som jeg ikke tror på at kommer etter så lang tid med "menssymptomer" uten at det kommer noe...!)

meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp deg en digital cb test å test ijenn om et par dager

Skrevet

Heisann : )

Det kan jo være at du ikke er så langt på vei, slik at HCG hormonet ikke gjør utslag på testen. Hvis testen ikke blir positiv etter ei uke, eller at TR ikke har kommet, ville jeg ha tatt kontakt med legen min for å sjekke hva som gjør det.

Jeg er ikke kjent med Quick Response testene, testen med CB digital i begge mine svangerskap og der viste displayet Gravid med en gang. Clear Blue er også veldig sensitive, så de gir utslag ganske fort etter IKM.

Ønsker deg lykke til, håper du også har en spire i magen.

Hilsen ei i uke 11

Skrevet

jeg testet neg cb dagen før ikm og svaaaaaak pos test to dager etter ikm og sterk pos 4 dager etter ikm..kommer an på når unnfangelsen skjer og når egget fester seg i livmoren din for det er da hcg begynner å produserers..lykke til...

Skrevet

Takk for kommentarer.. :):)

Har litt lyst å dra å kjøpe en clearblue..men kan jo kanskje vente og bruke den andre om to dager.. Får se hva jeg finner..er jo litt sent nå uansett..og apotek 1 har ikke clearblue..!

hm... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kanskje jeg bare må være tålmodig..

Skrevet

Jeg testet negativt denne gangen, i mitt fjerde svangerskap ( to har gått bra ett endte me MA å ett er igang akkurat nå), ventet en uke tok ny test å da var den positiv. Har tidligere testet nesten hver dag, ønsket så masse at jeg ikke har tatt meg tid til å vente.

Rådet er ikke lett å følge men veldig smart å følge, jeg strevde med å bli gravid med min andre,,,ikke tenk på d hele tiden, å vent en uke før du tester igjen. Du kan meget vell være gravid, ikke drikk alkohol ikke røyk å bare vent en liten uke. Da vet du, og jeg tror vi kan ønske deg velkommen som gravid ;-)

Skrevet

jeg testa fredag 1 dag over IKM og fikk neg... også me QR, fortsatt ikke noe tegn til tr.. har også hatt menssmerter lenge, men nå har de begynt å dabbe av... har kjøpt meg en CB digital, vet ikke når jeg tør teste igjen, drit redd for at den er negativ igjen.. uff, frustrerende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...