Gå til innhold

noen med erfaring fra p-pillen cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som går eller har gått på cerazette? Går på den nå, men har hele tiden småblødninger noe som er veldig irriterende.. Noen som vet om dette er vanlig? har gått på de i 3 måneder nå, og synes det er litt tungvindt med småblødninger mesteparten av tiden, har ett opphold av og til, men ikke på så mange dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Ja jeg går på cerazetta.Jeg har vært veldig fornøyd egentlig.Har prøvd mange forskjellige p-piller å blir kjempe dårlig,men med disse går det veldig bra,Eneste ulempen som jeg synes er at jeg har ikke hatt noe blødninger på snart 90 dager.Har sjekket 2 ganger om jeg er gravid å det er jeg ikke så jeg får vente å se.Kanskje den kommer etter hvert.Pratet med legen min om det å han synes det er litt rart jeg ikke har hatt noe.

Men har hørt flere tilfeller som du at det dukker opp små blødninger støtt og stadig.

Lykke til videre.

Skrevet

Hei...

Jeg har ingen erfaring fra disse i mine to første fødsler, men jeg fikk dem nå etter min tredje fødsel....og jeg har småblødninger hele tida! Og det er innmari irriterende..... Også går det utover sexlivet.... Så tenkte jeg skulle prøve spiral i stedet...håper d går bedre...

• 4 uker senere...
Skrevet

har ikke noe erfaring for har nett begynt på de, men leste hele pakningsvedlegget, og ut i fra det forstod jeg at man kunne få mye små blødninger eller miste mensen helt.så tro ikke det er en type pille man skal få regelmessig mens med, slik som for eksempel yasmin. så jeg får vente å se om jeg kommer til å små blø eller miste mensen. orke hvertfall ikke å blø i hytt å pine!

Skrevet

Jeg har gått på denne pilla i 2 år, og min erfaring er at man må ta den til samme tid hver dag..... hvis jeg glemmer eller tar pilla senere, får jeg alltid små blødninger et par uker......kjedelig! Jeg også trodde denne pilla var mer lik vanlig p-piller, men den er nok mer lik minipilla!(og den må du jo ta til fast tid hver dag....)

Ellers er jeg kjempe fornøyd med cerazette, ikkenoe å klage på her ihvertfall!!!

Lykke til!

Skrevet

Eg gjekk på dei før eg fekk nr 3. Eg hadde småblødningar heile tida og slutta med dei til slutt. Fekk hormonspiral no etter nr 3 og er kjempefornøgde med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...