Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ny UL i ettermiddag etter kraftige blødninger + rygg/magesmerter på fredag. UL på fredag viste en litt slapp fostersekk med noe "rusk" inni, som var umulig å tyde.

Men jeg har jo "visst" med meg selv at det var over, og hadde ikke spesielt lyst til å dra til Rikshospitalet i dag.

Jeg kan ikke beskrive hvilket nervevrak jeg var, hadde nærmest et sammenbrudd i bilen på vei til sykehuset, og begynte å grine som en unge med en gang jeg så legen og de to sykepleierne som også var i rommet.

Lå i stolen sånn halvveis ved bevissthet, og så sier legen:

"Ser du det som flimrer her? Det er hjertet!"

Hjertet!!!!!

Det er en levende baby der inne!! Og alt ser bra ut!

Jeg kan ikke fatte og begripe dette, for jeg har vært så sikker på at det var over, og så er jeg altså gravid fortsatt.

Det er sannsynlig at det var tvillinger der og at jeg mistet den ene. Dette har jeg jo opplevd før, men da kom ikke fosteret ut.

Nå tenker jeg at siden denne lille spiren har overlevd alt dette, så må den i alle fall være sterk!

Dette var så uventet at jeg er litt i sjokktilstand, nesten som om jeg akkurat har oppdaget en uventet graviditet. Jeg kan nesten ikke tro det.

For meg er dette et mirakel, det er helt sikkert!

Kjære alle dere andre; takk for støtten og lykke til med deres mirakler, dere fortjener det så inderlig alle sammen.

*babystøv fra meg til dere*

Lilly; hva skulle jeg gjort uten deg? Nå skal jeg følge med deg hver eneste dag under fryseforsøket ditt og sende så mange positive tanker jeg bare greier. Nå er det din tur!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å , så glad jeg ble på dine vegne !!! =)

Det var kjempeflott , kan tenke meg at hjertet slo salto når de sa det =)

- Tar litt av det babystøvet,jeg ;)

Skrevet

Næææh...guri malla, fikk helt frysninger av å lese innlegget ditt!!! Så utrolig fint!!!! Gratulerer masse masse!!!!!

Og, for å svare på overskriften din; ja, jeg tror på mirakler:-)

Ha en fin kveld!!

Skrevet

Ho ho ho, her hopper jeg og danser av glede på dine vegne!

HVA VAR DET JEG SA????? :-) :-) :-) :-) :-)

Gurimalla så supert!!!

Og for å svare på spørsmålet ditt, JA- jeg tror på mirakler!:-)

Det er en skikkelig flashback til min egen opplevelse, og jeg er bare så glad og takknemlig for at du fikk en HERLIG opplevelse på UL i dag!:-)

Tenk, du skal bli mamma igjen..

Jeg unner deg det noe så enormt, og håper jeg kommer etter hakk i hæl, og at vi en vakker dag kan trille miraklene våre på tur sammen.

Jeg DRITER avstanden, vi har fly, buss, tog!:-)

Off, så letta jeg ble nå Trollmor!

Kos deg masse ikveld, legg ned barna, tenn talglys, sleng mannen i sofaen sammen med deg, og se på jakten på kjerligheten.

-Og ikke minst! Nyt at du har et lite hjerte under ditt som banker:-)

Masse klemmer:-)

Skrevet

WOW!!! Så utrolig flott.

Nå fikk ihvertfall jeg troen på at mirakler fortsatt er mulig.

Masse lykke til til deg og spiren fremover :)

Skrevet

*smiler*

Det var godt det endte godt :o)

Klem

Skrevet

Hurra, hurra :o)

Dette gav meg frysninger, men heldigvis av det gode slaget. Lykke til videre med svangerskapet, Trollmor!!! Håper at du slipper å oppleve flere negative ting.

Skrevet

Åh, så bra! Jeg fikk tårer i øynene når jeg leste innlegget ditt. Ønsker deg all verdens lykke i tiden fremover. Dette fortjener du etter alt det du har vært gjennom.

Klem klem klem.

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskningene, det setter jeg virkelig pris på :)

Lilly; jeg tar deg på ordet når det gjelder den trilleturen!!

Nå må du bare ruge som en helt så vi kan være gravide sammen!

Det blir jo egginnsetting allerede på mandag, ikke sant?

Nå ER det din tur!!!!

Skrevet

Om alt går etter planen så blir det innsetting på mandag ja!:-) *krysser fingrene*

Hadde vært kjempetrivelig å møttes altså, avstanden bør ikke være et hinder om viljen er der! Og den er der, hehe:-)

Klem til deg!:-)

Skrevet

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...