så var vi 4 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 på en skala av 1-10, hva ville dere si? bruker ikke sukker i pannekakerøra og har en del havregryn i den.
grå :) Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 pannekaker er godt og grei mat. må alt være så sunt da? pannekaker er vel ikke det verste man kan spise. er jo bare egg, mel og vann. kan jo evt lage en fyllning og gratinere det om du vil komplettere det mer
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Syns ikke at din variant høres så ille ut, siden det er en del næring i havregryn. Men hvis man bare spiser pannekaker til middag så er det begrenset hvor sunt det kan bli. Det blir litt proteiner i form av egg, men det er lite. Også er det ingen grønnsaker... Jeg vil derfor gi 8.
så var vi 4 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 åj der sa du noe, hadde vært heeeerlig det da. har jo masse pannekaker igjen også
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Om man bare bruker hvitt mel og mye sukker og kun søtt fyll, er det vel ikke superbra. Men er vel ikke så oft man spiser det at det gjør noe.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 er ikke så ille når man bruker litt grovt mel og uten sukker. jeg bruker også litt havregryn i også en del sammalt mel. pleier å ha ertesuppe til
Libido- Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Pannekaker er ikke en fullverdig middag. Det betegnes som dessert. Hørte det på et radioprogram. Var en eller annen fra mattilsynet eller noe i den dur som ble intervjuet.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Da var det enda godt at ingen fra mattilsynet kan fortelle meg hva som er en fullverdig middag for meg;) Det er ytterst sjelden vi har pannekaker, men det er jammen godt innimellom:) Enda bedre med fyll,yammi!
Salat Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Det kommer jo helt ann på røra. Jeg lager pannekaker til 2 voksne og 1 barn, med 5-6 egg, grovt mel og havregryn. Og uten sukker selvsagt. Det vil jeg kalle fullverdig middag.
Libido- Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Bare gryn og egg til middag? ville kalt det en fullverdig frokost til nød =)
Salat Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Det er iallefall på linje med f.eks poteter og kjøttkaker. Havregryn inneholder bla. sunt fett og egg proteiner. Spiller det noen rolle hvor proteinene kommer fra? Med blåbær på pannekakene får man masse antioksidanter. Og vi spiser generelt altfor mye kjøtt i dag. Grønnsakene mangler jo selvsagt, men med et godt kosthold ellers må man ikke ha grønnsaker hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå