Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hei, Er det noen som vet noe om hvor lenge før fødselen hodet fester seg? Kan det være festet i mange uker før det skjer noe?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Sånn i snitt bruker fødselen å være i gang ca 14 dager etter at hodet har festet seg, men så er det jo alltids de som ikke helt følger gjennomsnittet :-) Kjenner igjen følelsen av utolmodighet og spenning :-) Jeg gikk og ventet på at hodet skulle feste seg, og var like spent hver gang jeg var hos jordmor. Men de festet seg aldri, mine gutter! Første gangen var jeg sikker på at jeg kom til å gå langt på overtid......jeg hadde nettopp vært hos jormor, en ukes tid før termin, og hodet var ikke festet seg..... Men han kom faktisk en uke før termin :-) Lykke til :-)
Athina' Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Har lest på 3.tri at hodet har festet seg i uke 30-32 for noen. Hos meg var det vel 4-6 uker før jeg fødte.
Suprise! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Her var hodet festet i uke 30. Hun kom 2 dager over terminen:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Fødte 13 dager før termin sist og da var hodet såvidt festet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå